Thursday, January 19, 2012

Cili Paling Pedas!!!


Pernah tgok cili jenis ni?ada yang nak kena cili??hahahahahah...adik bongsu aku baru jer balik dari Sarawak
cuti semester sebulan..balik2 jer mak ckp ada la macam2 dia bawak..termasuk la cili ni...
ada ke dia kata ko kalau nak elok sakit perut  cer la try makan cili ni...
memang dia nak kena cili kan...hampeh tul...
sejak Selasa ari tuh sampai la ni..aku x berani nak cuba2 makan cili dah...biarlah aku begini..
aku rela dan aku redha..huhu...
nama cili ni?
aku x tau la...lupa lak nak tanya dak kecik tuh...
kalau ikut giler aku ni...aku letak jer
CILI NERAKA JAHANAM...
Boleh???

2 comments:

  1. Sekali pandang dari jauh nampak macam buah jambu merah yang kecik2 tu.. ;)

    ReplyDelete
  2. hahahaha selalunya cili kecil mmg pedas

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah