Thursday, January 19, 2012

Gadis dan Bunga

Dania dan mak sedara eh..Nabila


Tiap kali ada kenduri kahwin diorang berdua ni volunteer jadik gadis bunga telur...
berebut2..dan selalunya Dania dan Nabila yang kena duk depan tuh...
suka tul hatinya..bab2 jadik usherer ni bagi jer..dengan senyum lebar gedik2 diorang nak,...
pas tuh tugas x abih berenti jap minum air...pas tuh
dah x nak dah..penat katanya..
tapi sambung main kejar2..aduhai anak2...
kan best jadi mcm korang x payah nak fikir apa2...
senang berkejaran ke sana kemari..agak2 dah penat..cari mama dan tido...

4 comments:

  1. tugas gadis dan bunga sgt sesuai....hehehe...sampai darjah 6 keje nya ni nanti

    ReplyDelete
  2. they just love the lime light!!!! bagus la tu active...both adorable!

    ReplyDelete
  3. teringat zaman remaja tu.. bila ada kenduri kat kampung ai suka buat kerja macam tu.. boleh ushar pakwe yang datang.. hahaha.. gedik kan..

    ReplyDelete
  4. kan... bestnya zaman kanak kanak dulu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah