Saturday, May 11, 2024

Kari Tulang Menu Dinner Malam Semalam

Assalamualaikum...

Malam semalam makan sedap skit...PZ masak lauk kari tulang...x banyak la...sikit je untuk kami bertiga makan...x pedas pun kari tulang tu memandangkan PZ kan x boleh makan pedas2 dh...

SA balik kerja rehat jap pas tu cari sayur dalam fridge..ada kacang buncis...then x tunggu lagi SA goreng je sayur kacang buncis tu...

Kari tulang rusuk campur lemak skit..haihh..dadah tinggi baru nak ok..makan je la sebab PZ dh masak kan ..

One more snap...


Sayur kacang buncis menu dinner semalam

Alhamdulillah dapat makan sedap skit dari sebelum ni..asyik lauk ayam aje kan...hari2 ayam...

Petang nanti nak ajak Dania pi Zemart jap la..SA nak cari sayur dan ikan-ikan untuk SA bawak bekal minggu depan...kena start la bawak bekal...x leh la kalau x bawak..belanja sedikit keras kalau x bawak bekal...tupperware  beli banyak-banyak  buat apa kan kalau x bawak bekal kan?

Kalau kat Zemart xde apa kang..esok SA pi la pasar besar Seremban...bosan plak rasanya bila duduk rumah..Dania kerja ni susah plak SA nak pi berjalan..suami x balik plak minggu ni...


9 comments:

  1. Kari tulang?? Saya belum pernah rasa. Selalunya masak sup je. Mesti sedap kan?

    ReplyDelete
  2. Selalu makan sup/singgang tulang je. Tak pernah makan kari tulang lagi.

    ReplyDelete
  3. Lama juga saya tak makan kari tulang

    ReplyDelete
  4. jangan di'dadah'kan darah tinggi tu kak Sa.. den tatut polih mari.. hihi

    ReplyDelete
  5. Pandai Pak Zain masak ye, kari tulang rusuk. Mesti syedap!

    ReplyDelete
  6. Melihat kuah kari tulang itu, langsung terbayang pasti sedaaap masakan pak Zain 😍

    ReplyDelete
  7. Menarik juga tulang masak kari, biasa makan masak sup je.

    ReplyDelete
  8. ammi selalu kalau gi pasar ammi ikut belakang suami je. Dialah yg dok belek sana sini bini ikut je. Tak reti betul ammi memilih

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah