Monday, December 13, 2021

Bekal SA Hari Ini...

Assalamualaikum...

Hi korang...

Hari ni SA lunch bawak bekal...semalam masak best skit...kari daging campur paru dan limpa...ada banyak plak lebih...so SA bawak bekal untuk hari ni....lama dah sebenarnya tak makan kari daging yang betul- betul pekat dan terasa karinya...sebelum ni kan tak leh masak pekat2 sangat or pedas- pedas sangat sebab Pak Zain kan ada prob perut...

Semalam puas makan....


SA bawak nasi sikit dan sedikit lauk kari daging....


Cukup la untuk seorang makan...

 Alhamdulillah rezeki hari ni...

Masa panaskan dalam microwave tadi bau satu floor....siap kena tanya lauk apa sedap plak bau..lepas sorang- sorang pi keluar beli makanan...hahahaha...sorry la kawan- kawan...x tau plak melampau bau dia...ye la..aircond kan kuat...memang akan bau la....

Korang makan apa tadi?

13 comments:

  1. Bau tu yg menggugat keimanan tu!

    ReplyDelete
  2. hehe. bau kari memanglah menggoda hidung

    ReplyDelete
  3. Sedapnya..terus teringat roti jala..aduh.

    ReplyDelete
  4. Sedapnyaaa..Kelaparan melihatnyaaa..hihi

    ReplyDelete
  5. Aduh sedapnyaaa. Ni cicah roti pun onz

    ReplyDelete
  6. Fuh boleh byg tu bau diaπŸ˜‚

    ReplyDelete
  7. Lagi dipanaskan lagi sedap oooo...bau macam lauk kenduri kan

    ReplyDelete
  8. sedapnya kari semerbak satu opis tu. saya suka letak kentang gedabak2 dlm kari

    ReplyDelete
  9. Wahhhh sedapnya siap ada paru dan limpa sekali kK

    ReplyDelete
  10. tgk rupa dah tahu kari sedap..:)

    ReplyDelete
  11. haha..kalau panas lauk kat ofis, mmg boleh bau satu floor. tambah kalau bau masakan tu kuat. perut tak lapar, boleh jadi lapar. haha.

    ReplyDelete
  12. Pekat memikat lauk kari akak. Ramai pulak curious nak tahu lauk apa :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah