Monday, September 12, 2022

Ragam Anak-Anak Buah

Assalamualaikum...

Hi aunty and uncle....

Hehehe....semalam diorang ni balik....Opick dan Tiara baru balik dari Langkawi...baru je sampai Bangi hari Sabtu. Masih kepenatan tapi diorang balik kejap...Aydan dan kakak kembar serta Dida balik dari pagi semalam..cadangnya nak buat donut sebab teringin nak makan...lama gak diornag x balik...ada 2 minggu rasanya...

So petang semalam SA briskwalk kejap...bawak la 3 orang anak bertuah ni...Tiara dan Aydan boleh la SA manage...tapi Opick tu..ya allah..rasanya orang kat taman tu tau dan dengar kenapa SA terjerit- jerit panggil dia..pantang leka...dia nak lari je jauh- jauh...geram betul...jadi singa kejap SA petang semalam..bukan apa risau dia lari ke tengah jalan kan...



Aydan mulut penuh...tu pisang cavendish dia makan dah 2 biji...mamalong sebiji pun jenuh nak ngabihkan sebab panjang dan besar...




Tengok Opick tu...acah2 nak naik atas tu..atas tu dah la jalanraya


X habis- habis lagi pisang dia..


Cubaan Opick x berjaya bila mama jeritkan


Ni dah macam tangan gebu si Aydan pegang Tiya...hahaha...


Opick buat muka sebab kena marah


Mata mana Aydan...asal senyum je mata hilang



 

Bila suruh pose amik gambar macam- macam gaya keluar tu ha...yang 3 orang ni je dah macam 10 orang kat rumah...riuh rendah dibuatnya..rasanya rumah SA paling bising kat lorong tu...rumah orang lain elok je senyap...

12 comments:

  1. kemain ek posing dak Tiara tu..hahahahha

    ReplyDelete
  2. Saja depa nak nyakat mamalong la tu...
    Siap bawa bekal pisang tu...🤭

    ReplyDelete
  3. Sonok kalau dapat kumpul bdk2 ni kan... meriah la rumah ye!!

    ReplyDelete
  4. Satu taman yea dengar jerit jerit SA. heee

    ReplyDelete
  5. rajin mamalong layan anak buah.. mesti mamalong kesayangans mereka

    ReplyDelete
  6. kalau ada bdak2 kat rumah mesti riuh rendah rumah...hihi

    ReplyDelete
  7. Memang riuh dan meriah rumah kalau ada budak-budak.

    ReplyDelete
  8. Hamboi.. Seronok diorang main bersama ye..

    ReplyDelete
  9. Sekali-sekala meriah kan SA. Nanti dieorg dh balik mesti sunyi.

    ReplyDelete
  10. Rasanya mamalong keluar peluh byk le semalam haha...

    ReplyDelete
  11. memang seronok layan gelagat anak2 ni..tambah2 lagi yg tgh nak membesar mcm ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah