Thursday, September 1, 2022

Menu Malam Ambang Merdeka

Assalamualaikum...

Hi korang...

Seronok betul semalam ramai- ramai diorang semua kat Dataran Merdeka erk...padat..sendat...dengan pertanyaan x takut Covid ke? hehehe...bukan jeles ye..tapi kalau SA memang fikir keselamatan dulu la...dah padat2 macam tu memang xde la nak pi dan yang kat Seremban pun SA x pi...SA masa muda2 dulu bleh la layan...dah tua- tua ni...lebih selesa duduk rumah...semalam tengok kat tv je...lepas tu kul 12 SA dah gerak pi kenduri kazen SA. Aanak dia bertunang plak...alahai...kisah anak buah bertunang last week pun x up lagi...banyaknya la gambar...slowly la SA up ye...hehehe...

Malam Ambang Merdeka...SA kena masak...Pak Zain ada mancing dan dapat ikan Talapia besar2...dia suruh SA masak...so SA masak la...dengan berbaju kerja lagi masak..



Ikan talapia goreng berlada...


Kailan Ikan Masin


Mak Pah x nak makan lauk ikan...dia dah jemu ikan sungai...so buatkan dia telur goreng kicap...

 

Maka....makan la kami anak beranak dengan seleranya....lauk goreng- goreng macam ni memang buat makan bertambah. Selera betul makan...tanpa bersalah menambah nasi....huwaaaaaa...acaner nak kurus ni...habis la pelamin roboh nanti ni..ehhhh...hahahahahaha........

See ya next entry.....

15 comments:

  1. Naik pelamin tu saya aminkan eh..hihihiih

    ReplyDelete
  2. yang ikan talapia tu nampak sedap kak..:)

    ReplyDelete
  3. Sedapnya telur goreng kicap dan kailan ikan masin.

    ReplyDelete
  4. Sedapnya lauk2 tu. mmg patut pun bertambah2 makannya SA hehe

    ReplyDelete
  5. Adoi sedapnya ikan talapia tu...letak bawang byk2 sedapnya!

    ReplyDelete
  6. Kegemaran saya ni talapia goreng balado!

    ReplyDelete
  7. Dah banyak kali dengar nanti pelamin roboh..
    Mesti ada berita yang masih disorok ni...hihihi
    Apapun didoakan semoga mendapat pasangan yang SaMaWa dan dimudahkan urusan dunia dan akhirat.🤲🤲🤲

    ReplyDelete
  8. Kalau lauk gini, mau masa makan tak pandang dah orang kiri kanan.. salam kenal.

    ReplyDelete
  9. Sedapnya lauk2 smua.. yg last tu favourite..hehe

    ReplyDelete
  10. nasib baru makan kailan ikan masin

    ReplyDelete
  11. dap tu..telur kicap tu yg menggoda sgt

    ReplyDelete
  12. geram betul tengok menu bawang banyak-banyak ni. Nak sikitttt

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah