Tuesday, February 22, 2011

Check Up Rabu 23/2/2011

Check Up eh esok...tapi Lisa nak khabarkan jugak....Lisa kena minum air gula esok..pas tu ari ni kena makan ati ayam or kerang..kasih naik sikit bacaan darah...pelik knp darah Lisa still rendah la...kakak2 semua ada apa2 cadangan nak bagi darah naik x?cadangan adalah dialu2kan..dan caner nak habiskan air gula yang sgt x best itu?

9 comments:

  1. apezs bukan kakak so xdpt nak kasi komen TAPI nak komen gak hehe.. semoga semua dalam baek yea kak...hehe....;)

    ReplyDelete
  2. aduh air gula...melilau sat otak nk ngabiskan...ehehe...tahan deria rase je lysa minum pas habis....pastu...se akak dulu dh standby gula2 satu nk bg jgn muntah.ahaha...drh rendah biasa kalau kat klinik gomen dia ade bg susu soh minum...mmg susu utk drh rendah tu slain kena makan kerang sardin bagai tu...yela dh ari2 ngadap mau jemu jugak.

    ReplyDelete
  3. Sama mcm akak..esok akak pun nak kena check up..minum air gula

    Senang ajer lisa....teguk air tu ..jangan berhenti...tenguk sampai habis..lepas tu duduk kejap....baru x muntahkan balik

    ReplyDelete
  4. PASTIKAN APS MINUM AIR GULA MINUM BANYAK2 AIR MASAK..KLU TERKENA KENCING MANIS MEMANG SEKSA ASYIK NAK KE KLINIK...

    ReplyDelete
  5. mamaaizara
    - minum air gula tuh leh dapat kencing manis ke?

    ReplyDelete
  6. Rizziela
    - harap2 leh la buat cam akak tuh..

    ReplyDelete
  7. Kak Ratu
    - pernah standby gula2 tapi fail la kak...

    ReplyDelete
  8. apez
    - x per..ko komen jer la..kasik meriah..

    ReplyDelete
  9. me dah 2x minum air gula...sok pon checkup utk 33minggu...
    makan kacang byk2...hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah