Wednesday, February 16, 2011

Candid tgh Makan Mangga Ngan Kundang..

Eh..apasal x nampak perut besar ha? hahahahaha...nak sedapkan hati sendiri..padahal perut dah besar mcm 7 bulan dah...kira ok la kan..perasan kurus jap..
Sedap oh...buah mangga a.k.a mempelam..dah la besar...
layan lak buah kundang siam...huiii....terliur lak ....suka la gambar ni..x nampak perut...terlindung dek Pooh tuh...

11 comments:

  1. lisa kenapa gambar poah lagi besar dari perut.akak nak tengok perut baby kembar tu.amboi sedap nya ibu mengandung makan kundang, kecur air liur jap.

    ReplyDelete
  2. kak ina
    - tu la pasal..x sedar lak x nampak..bila tgok balik..uiks..x nampak la...

    ReplyDelete
  3. Weida
    - 5 bulan nak masuk 6..tapi perut dh mcm 7 bulan..maybe sebab twins kot

    ReplyDelete
  4. baju pooh kita sama la..hehehehheh tapi akak nyer dah uzur dah...dah 10tahun usianya..heheehhehe


    pssttt: lisa apa kata lisa ilangkan word verification nie.dan buat pop-up window tuk komen...huhuhuhu susah nak komen sebab tue akak jarang komen...server lembab skit kat opis akak nie..

    ReplyDelete
  5. Jiji
    - benda sedap...mmg khusyuk..opps..makan la..

    ReplyDelete
  6. kak yus
    - oh yer ker..ini jer baju duk umah hari2 sebab besar..huhu..dah tukar ke pop up..

    ReplyDelete
  7. a'ah la lisa,taknampak perot besor itu...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah