Thursday, February 17, 2011

Si Comel Kami Dah Besar!!!

Salam Khamis....hari tu Lisa ada update tentang kucing kesayangan kami dah beranak kan...tadaaaaaa...ni la anak2 dia..Kiko, Kitty dan Koko...hmm...susah nak ingat yang mana satu kan...semua kerja Dania la tuh..tapi anak2 kucing ni membesar dengan cepat..dah pandai bergurau sesama sendiri cuma tak pandai bergurau kalau orang acah2 diorang dengan tali or ribbon...mcm masih x berapa terang mata diorang...

Gebu2 kan.....

seronok kalau tgok si Kechik bergumpal ngan anak dia...

Hi....kami la 3K...x tau la Lisa nak bezakan diorang ikut nama..tapi Dania kenal jer....
Hanya pencinta kucing jer tau betapa seronoknya bela kucing kan?
Ada orang cakap x leh amik gambar kucing nanti cepat mati...betul ke?


7 comments:

  1. comey kucing!! hurmm deqla ade dgr gak owg ckp xley amek gambo kucing..nnti cpt mati...tp kan 2 sumer ketentuan Allah...mn bley pecaye sgt...deqla sendri slalu amek gambo kucing2 deqla..rs sronok n puas..hehe :)

    ReplyDelete
  2. tomey2....tapikan lisa..orang tua2 cakap jangan amik gambar kucing...nanti kucing tue mati...ntah la btoi ke idak...

    ReplyDelete
  3. ayoyoyoyoyo...comelnye....akak kureng sikit kuceng ni lisa.....lagi pun dok kuarters apartment so tak leh laa nak bela...tapi suke tgk ..sebab cute!

    ReplyDelete
  4. bukan takat kucing je...binatang lain pun.kete ke apa ke pn camtu gak...kalau amik gambar dorang kate nnti tak kekal lama...taktau la betul ke tak...tp byk terjadi.mgkin hanya kebetulan kot...

    ReplyDelete
  5. kucing versi mat saleh...mata biru.

    ReplyDelete
  6. comelllll...penah dengar tak boleh ambik gambo kucing, tapi tak tau soheh ker tak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah