Thursday, February 17, 2011

Siswi Gilakan Lelaki 2 Isteri

Apa pendapat korang dalam hal mcm ni? adakah patut disalahkan 100% sisiwi tersebut?yang laki orang tu apa cerita?kekadang Lisa fikir..budak2 muda sekarang especially remaja mmg senang terperangkap...sampai sanggup menipu mak ayah,berhutang sana sini..guna duit PTPTN untuk enjoy...padahal lelaki tu hanya nak ambil kesempatan dan berseronok jer..sedih la sebab ramai remaja yang terperangkap dan jadi mangsa lelaki hidung belang ni....


Lagi berita di SINI
Apa pendapat anda?

6 comments:

  1. saje cari nahas ler kalo jebak ngn laki org..lepas tu dua lak bininya.

    ke perempuan itu sudah kena minyak dagu

    ReplyDelete
  2. Khumaera
    - dia buat pengakuan kat dlam Metro hari ni

    ReplyDelete
  3. atty's
    - betul tu..pasal minyak dagu tuh..no comment..tp mmg bodoh la jadi hamba jantan tuh

    ReplyDelete
  4. dunia sekarang ni memelik je. tak de kerja lain ke nak buat?lelaki punyalah banyak dalam dunia ni, laki org 2 isteri gak dia nak.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah