Friday, February 15, 2019

Kuatnya Semangat Paksu...

Hi korang...

SA bersiaran dari IJN...sementara menanti urusan mak..SA sempat melawat Paksu SA kat IJN ni ..sebelum naik wad tadi SA sarapan dulu kat Kampung Kravers..sesekali pekena sarapan mahal..makan sorang-sorang..lepak- lepak rilex je hahaha...SA kena makan ubat kan...so xde la nak gopoh-gopoh sebab SA cuti hari ni..

Naik je ward SA nampak Paksu tengah fisio..macam tak percaya plak...ingat paksu terbaring sebab baru operate Rabu kan..alhamdulillah..semangat paksu kuat sangat..masa SA sampai dia dh duduk kat kerusi..ye la..Paksu pun muda lagi baru 48 tahun rasanya...so ketahanan Paksu kuat..Doktor pun happy je tengok perkembangan Paksu tadi...muda doktornya..rasa macam tak percaya plak...haha...



Paksu tengah Fisio


Siap bleh buat muka plak lagi..macam tak sakit kan...speechless..gambar ni buat tatapan sedara mara

Selfie sekeping...nampak macam dh sihat sangat dh..

Alhamdulillah...alhamdulillah..syukur ke hadrat allah..Paksu dah selamat..dah makin sihat..lepas ni kena tumpu untuk kembali sihat seperti sediakala...jaga makan..jaga segalanya...cuma Paksu dah start guna insulin lepas ni..ye..Paksu macam mak..ada kencing manis...Insyaallah minggu depan Paksu boleh balik dh...

9 comments:

  1. SEMOGA SEGALANYA DIPEMUDAHKAN...

    ReplyDelete
  2. Semoga mak dan pak su SA segera sihat sepenuhnya serta dipermudahkan segala urusan. Aamiin...

    ReplyDelete
  3. Moga pak su cpt sembuh. Kuat smngatnya ni, muka ceria

    ReplyDelete
  4. Moga rutin harian dipermudahkanNYA.

    ReplyDelete
  5. Bila dah masuk 40an, penyakit mula datang satu persatu. Bertabahlah kepada Pak Su. Semoga akan sembuh kembali. Umur macam ni, memang kena jaga kesihatan lebih sikit.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah..
    Moga PakSu SA kembali sihat dan dipermudahkan semua urusannya ...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. kuat semangat Paksu Akak.. Semoga diberikan kesembuhan dan kesihatan yang baik..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah