Tuesday, April 26, 2022

Lewat 20 Minit Masuk Office...

Assalamualaikum...

Hi korang...

Pagi ni keluar rumah sedikit lambat...puncanya dah siap nak keluar Pak Zain sakit perut..so keluar rumah dalam pukul 5.45am. SA erlepas bas pertama yang gerak pukul 6.00am. Sampai terminal je bas dah gerak so naik la bas kedua yang gerak pukul 6.20am. Memang dah agak akan sampai lambat sebab jalan jammed teruk...



Sempat snap gambar bulan..ikutkan aturan kedudukan bulan dan bintang ( x sure planet ke bintang ) tu selari...tapi dah snap dapat macam tu je hasilnya...x sharp...x pe la asal bleh share kat sini...


Lambat kan..kereta banyak giler...


Nak masuk jalan Istana memang hari- hari jammed macam ni...


Sudahnya SA sampai office pukul 8.20 am...padahal SA patut masuk office pukul 8.00am. Nasib boss takde pi site visit kat Melaka...Biasa SA yang paling awal sampai office...kalau tak mesti rasa serba salah...hehehe...

Selamat bekerja buat korang yang sedang bekerja...


7 comments:

  1. itulah hari2 jammed.. nanti raya pun sama

    ReplyDelete
  2. untunglar gi opis hari2 ada drebar., hehehe

    ReplyDelete
  3. Sesekali lambat kak, apa ada hall

    ReplyDelete
  4. Memang hari-hari jammed, kan. Tapi kena tempuhi juga untuk pergi kerja

    ReplyDelete
  5. makin nak raya makin meriah jalan

    ReplyDelete
  6. Pagi pagi kalau perut buat hal memang takleh bawak bincang. Jammed teruk tak dapat elak lewat masuk office. Sebbaik bos takde.

    ReplyDelete
  7. Dah awal keluar tu. Scary betul bila terpaksa mengadap jammed.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah