Tuesday, May 11, 2010

Perlukah.....

Hi semua..Lisa tadi masa tengah makan tengahari ngan kawan2 tetiba ada la akak ni selamba tanya soalan kat Lisa

akak mulut xde insuran :Lisa, ko dah beli dah baju dalam, seluar dalam or baju tido ko nak kawin nanti?
Lisa yang bendul : ler..kena beli ker?x yah la...malu la Lisa.
akak mulut x insuran : weh..ko jangan penting tuh..habis ko nak romen pakai yang lama ke?
Lisa yang bendul :La...kena romen jugak ke..kena beli baru jugak?

Semua pakat gelakkan Lisa...ntah apa2 ntah...takut la Lisa mcm ni..ada ke citer pasal tu kat Lisa...kalau apa yang nak jadi malam tu nanti biarlah antara Lisa ngan bakal suami jer kan...ntah apa2 ntah x pasal2 Lisa dah blushing....eeeeee....korang...betul ke akak tu ckp ? kena pakai serba baru..betul ke...la..cuak dah Lisa ni.....siut la akak tu..pasal dia Lisa x habis makan...cheh...

15 comments:

  1. hahaha tak yah pakai

    larikkk ahahahhaha

    ReplyDelete
  2. hahahahah teetttttttttttttttttt...tapi akak dulu pun beli serba baru..hahahahahahah kata malam spesial kan..harus la serba baru...wakakakkakaka..seminggu tue pakai yang baru semua... tetttttttttttttttttttttttt....panduan tuk orang yang bakal menamatkan zaman bujang xlama jerk lagi..heheheheh

    ReplyDelete
  3. hahaha...lawak la lisa nie..
    biasala org nak kawen ni..mesti kena sakat punya..nanti lepas kawen pun siap ler pasang telinga..sib baik lisa tak duduk tepi akak ni...hihihi..kalau tak lg teruk lisa kena sakat..
    p/s..belajar2 ler apa yang patut...hiks..

    ReplyDelete
  4. hehe ikut kan je ckp akak tu even mulut nyer tak berinsurans. ptt nyer ckp slow2 dan ajar elok2....

    yup lisa mende tu bg i mmg penting. just standby je.... lelagi baju tido 'wink wink'

    ReplyDelete
  5. Wanie
    -eh wanie ko lum kahwin kan?amboi3x

    Shu
    - eleh...

    Kak yus
    -blushing..;)

    Kak Ieda
    -sib baik xde kat sebelah akak...

    ReplyDelete
  6. salam..
    woiiittt..seksi
    tak yah berbaju dalam jer
    lagi genpak..abang mesti suka
    hu hu..

    ReplyDelete
  7. Zulkbo
    - apa bro ni...lagi la lisa malu..cheh!!

    ReplyDelete
  8. mula2 ko pakai jek, beli yg merah...lg bernafsu nti..beli yg murah pun xpe, kejap jek pun ko nak pakai, 7 minit jek kot, pastu suma ilang...eh??

    ReplyDelete
  9. hahahaha... ala... akak tu bergurau senda kottt ngan lisaaa.. sbb tau lisa tengah darah manis nieee... harus lah kene kaco! hehehe...

    actually bende tu tak lah wajib atau pun tak yah langsung.. tapi.. ishhhh!! alaaaaa.. Issssshhh!! alamaakkk.. ehhh!! tak pelahhh.. susah lak akak nak ckp! tapikannnn... isshhhh.. camner yek? ermmm..... errmmm... tunggu jer lah nanti.. tau lar lisa nak beli ker tak! hahahaha....

    ReplyDelete
  10. Mungkin dia nak bergurau ajer..maklumlah orang bakal jadi pengantin baru...ramai yg suka mengusik punya

    ReplyDelete
  11. hmmmm... kalo baru lagi elok..yg penting bersih dan elok dipandang...toksah risaula lisa..dah tk pandang dah tu sumer nnti..

    ReplyDelete
  12. kahkahkahkahkah!!! kakak tu banyak sgt fantasi bukan2...ader ke patut tanya gitu time makan...hehe~ mmg tak so'eh betui...btw, tak yah la yg baru bagai...yg penting biarla ape yg kita pakai tu bersih...jgn pulak pakai yang 3 4 tahun lepas...tu kes naya!!! lgpon, mlm tu kamu dua yg punya..jgn pakai yg aneh sgt..kang cik abg heran...haha!! 1 lagi, seksi n subjektif utk kaum lelaki..ada kata pakai 2piece nampak sexy...ade plak kata pkai kain batik lagi seksi...be cool dEar... =D

    ReplyDelete
  13. niat akak tu baik.. mungkin cara ada silap sikit.. hik hik hik.. akak tu nasihat takut cik abang ternampak pakaian dalam lubang-lubang macam cerita P Ramlee (bujang lapuk) dah le berlubang ada hati nak jual kat karung guni (terpakai).. simpan buat pusaka.. hik hik hik.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah