Friday, May 14, 2010

Marhaban ya marhaban......

x senoh anak dara ni...dia duk sibuk baca komik..

buat dekk..jer mama dia cubit pun dia leka gak..orang tgh marhaban ni

group lelaki..

group wanita

apa yg menarik?pisang tu kan..fresh dari pokok belakang umah tau...Hi semua..salam kembali..Lisa menghilang diri sebab tiada idea dan sibuk dengan persiapan kahwin Lisa..ok ni nak citer sikit pasal majlis marhaban dan kenduri sebelum majlis sebenar Lisa nanti...tapi yang sempat ambil gambar2 group marhaban kat tempat Lisa ni la...pas tu sibuk basuh pinggan la apa la...kekdahnya malam tadi bermula la majlis...kelam kabut sebab buat hari biasa..sib baik kak long balik ..ada gak yang bantu..kalau x kesian kat mak la...abah lak x berapa nak sihat....enjoy the photo...Lisa x tau nak citer apa dah..and atas sekali tgok la anak dara tu..orang sibuk marhaban dia sibuk baca buku cerita..x sopan tul...


3 comments:

  1. waaa...dh bdebar2 rsnya ye?

    singgah blog sy ambik award ye..

    ReplyDelete
  2. hehehe.. budak.. biarkanlah.. nabi sembahyang cucunya kacau.. tak marah pun..cuma adat melayu nih nampak tak sopan.. nak buat macamana.. hidup bermasyarakat.. layankan ajelah..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah