Wednesday, May 26, 2010

Moyang Ku...



Salam Uolls...lama betul kan senyap Lisa ni..sib baik x sempat bersawang lagi blog ni..
ok dimulakan dengan cerita moyang Lisa..hari sabtu hari tu kami semua balik kg, pergi menjemput sedara mara lagi la..tak sangka Lisa masih ada moyang..umurnya hampir cecah ke 100 tahun..dah bongkok dah tapi masih kuat lagi..telinganya pun masih jelas cuma ingatan agak kurang..yang bestnya setiap yang jumpa dan salam dia..dia sendiri request nak cium..comel jer cara dia..keanak-anakkan sikit maklumlah dah tua...97 kot umur dia...

6 comments:

  1. waaa...
    ade moyang...
    aku atuk n nenek pon xder...
    hhuhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. Wah! masih ada moyang lagi..saya dah tak ada dah..Nenek pun dah tak ada....rindunya pada tok..

    ReplyDelete
  3. bestnyer ade moyang lagi lisaa... akak atok & nenek dah takder! :(

    ReplyDelete
  4. bestnye..
    kite dah takde moyang~

    http://awektocang.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hurmmm mampukah kita hidup sejauh itu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah