Friday, May 7, 2010

Lunch...Big Mac..(sayang tunang Lisa)

Seronok kan bila ada org tersayang yang begitu prihatin htr lunch utk Lisa...hikhik...masa bertunang ni jer la agaknya kan..esok lusa kalau dah kahwin....hmmm..ish..Lisa ni...apa pun bersyukur diatas rezeki di tengahari nih....sayang abang...lain kali antar la kfc ke...

Dalam Bungkusan
hanya satu2nya Big Mac
wah..bun nyer gebu....

selak skit daging dia...huiyyo....
nyam..nyam...dah kena bedal..
apapun mekasih eh en tunang tercinta...murah rezeki..kembang pipi..kembang badan..baju nikah x muat..Lisa carik abanggg.....

9 comments:

  1. bestnyer mcd tghari macam ni :)

    ReplyDelete
  2. double big mac... sedapnyer.. nak kena p cari balik japgi..

    ReplyDelete
  3. wah bestnya....sedap...nasib baik lum teringin..sebab dah kenyang... :P

    ReplyDelete
  4. sekali geget ke itu???
    waaa...
    pelahap...
    hehehehehe...

    ReplyDelete
  5. hihhi... tunang ekk.. tgk kahwin nanti ada ke tak ekk... hihihi

    ReplyDelete
  6. lisa baru bertunang ek? bila nk kawen?

    ReplyDelete
  7. so sweett... pasti lisa bervungga vungga waktu makan kiriman cik abg tu kan...

    takpe.. nanti pesan jerk tiap2 hari kat dia lepas kawin nanti.. dulu rajin naper skg malas? heheheeh.. itulah yg sometimes akak ingatkan kat en. teman gak supaya apa saja yg dilakukan waktu berchinta.. jgn padam waktu dah kawin! :D

    ReplyDelete
  8. big mac sekarang dah tak sebesar dulu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah