Monday, May 31, 2010

Hai..Salam Semua..

Ya allah..apa kau nak jadi ni Lisa..bersawang balik dah blog ko ni..sorry la u olls semua..bukan xde yang nak diceritakan..makin hampir majlis Lisa makin berdebar dan makin sibuk semuanya..ngan mak abah yang tetiba demam..syukur dah beransur sihat..rumah yang mcm tongkang karam..bilik pengantin yang tak siap lagi..entah la..hati ni plak berdebar debar tgok segala barang2 untuk kenduri dah mula dibeli dan dikumpulkan..dengan sedara mara datang memberi sumbangan untuk kenduri nikah dan persandingan..hati yang lihat ni makin gemuruh..dah xde masa nak bersenang lenang...kawan2 especially kak neena,kak yus,kak cdot,shudan semuanya jangan la berkecil hati..x tertanggung kepenatan diri ini untuk singgah rumah korang..insyallah bila semuanya selesai Lisa akan jengok jugak yerr..sabar..doakan ketenangan Lisa menghadapi ujian paling besar dalam hidup..

6 comments:

  1. relax lisa...jangan kalut..ingat yang manis2 lepas kenduri tu dah ler..

    ReplyDelete
  2. akak doa yg terbaik utk lisa.....selamat pengantin baru ye yang..

    ReplyDelete
  3. moga segalanya berjalan lancar...
    amin...
    ;)

    ReplyDelete
  4. takpe lisaa.. majlis lisa lebih penting... nanti lepas kawin.. ade masa baru start bloggin balik keh! sure banyak bende yg lisa nak ceritakan!

    anyway.. akak rasa tak terlalu awal kot tuk ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat lisa & suami.. semoga berbahagia hingga akhir hayat! ;)

    ReplyDelete
  5. xpe lisa... settlekan hal lisa dulu..bloggin ni karang2 pon boleh..hehe... selamat pengantin baru lisa...

    ReplyDelete
  6. xpa..akak xkecik hati...yang penting lisa tue kena jaga kesihatan..dah dekat2 nak majlis nie...take care k..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah