Monday, June 6, 2011

KASIHNYA IBU

Salam u olls...

ini la wajah terbaru ibu muda  kita...ingat x reti..pandai rupanya...selalu terkial2 kan...wah!!bagus my sister...
tapi kesian kat dia la..tido x pernah nak cukup..sejak dari emngandung sampai dah melahirkan ni....
anak2 dia jenis berjaga malam...
kesian..

x pasti Adeliya ke Aressa ni...tetiba i leh terconfuse lak...bijak anak dia..time mandi beria meraung bagai...
sampai kat tangan ibu dia..terus...senyap and mcm selesa jer...
tgok la tuh....mcm tau2 jer org sibuk amik gambar dia kan....
oho.....
ini Aressa..sebab Aressa semua barang dia kaler biru....now mama tau....hiks....kembar seiras kan..
susah nak beza...
update kuning diorang dah kurang sikit..masih nampak di bahagian muka...nurse suh hantar spital..
x kuasa...biar lantak...pi klinik jerk...
asyik kena cucuk jerk tangan diorang..kesian tau.....

2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah