Tuesday, June 14, 2011

Kasih Benar Kasih > Aleeya Aneesa

i giler ngan Novel yang ni.....oh tidakkk....harus cari ni..masalah eh..ada 3 lagi novel lom abih baca
Aleeya Aneesa adalah salah seorang penulis yang sangat i minat...
i ada banyak koleksi dari Aleeya Aneesa nih...
Apapun i tetap nak cari jugak...


Sinopsis

MEREKA tak saling kenal tapi disuruh berkenal-kenalan. Hanya berkenalan, jika sesuai boleh terus melangkah, jika tidak, tarik saja diri. Lalu, masing-masing mencuba dengan alasan,

‘Dia kosong, aku pun kosong.’

Pertama kali bersua muka, si dara terasa jengkel, sedangkan si bujang hanya bersikap ala-ala lelaki tak berperasaan. Sudahnya, seorang ke utara dan seorang ke selatan. Hati mereka tak bertemu di titik yang sama. Hanya antara mereka berdua, masing-masing tak pernah mengatakan ‘tidak’ sehingga banyak pihak menyangka diam itu tanda setuju.

Sampai masa, mereka benar-benar tak mampu berkata ‘tidak’ bila melihat wajah-wajah penuh harap. Saat sedar mereka tak mungkin berpaling lagi, cubaan demi cubaan dilakukan untuk menembusi hati masing-masing. Paling penting, mereka tak dilabel sebagai pasangan kahwin paksa, tapi kahwin atas tiket suka sama suka. Orang tua hanya talian hayat semata-mata.

Ketika sedar ada sesuatu berdetak tiap kali mata bertentang mata, muncul Syirin menagih janji lama. Sudahnya, janji baru terpaksa Dinzley mungkir walaupun Annura sudah ternampak bayang-bayang pelamin nan indah

Bila nak terjah Popular Book or MPH nih?

Beli online? oh tidakkk..dah ada pengalaman buku i hilang....x dapat ganti pun...sedih...

6 comments:

  1. seronok layan novel kan? lagi seronok dari layan tv kottt.. :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

    ReplyDelete
  2. not bad...skang mmg suke sgt style citer camni...tak suka tp kawin pastu mak aii....daq diq duq rasa...em along...citer 'maid' pun ble tahan gak.terbitan kaki novel.

    ReplyDelete
  3. same la jugak suke bace novel ni...
    sekarang tengah bace M.A.I.D...

    ade lagi satu novel belum bace lagi...siti nurdhuha..

    ReplyDelete
  4. Jiji
    - my favvy adalah novel...

    ReplyDelete
  5. Ratusiput
    - citer mcmni la best kan..terbawa2 diri kita dlm novel ni

    ReplyDelete
  6. Ainnoraini
    - huh..kena carik gak ni...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah