Tuesday, June 14, 2011

Semoga Acu Cepat Sembuh

ACU demam panas!!!!!!!Dah 2 hari x kerja...


Semoga Acu cepat sembuh...Masalah utama Acu adalah...dia x leh makan ubat langsung sebab Alergic ubat..
segala jenis ubat mmg dia tak leh makan,ponstant, panadol..semua x leh..
kalau mkn gak badan akan membengkak..
ini la masalah kalau dia demam ...mmg kita tgok kesian
tp nak wat caner kan...
x leh makan ubat...
apa pun..moga Acu cepat sembuh,....

7 comments:

  1. ehh,ciannya xle mkn ubat...smg acu cepat sembuh!

    ReplyDelete
  2. Kesiannya...macam mana nak kebas demam kalau tak boleh makan ubat huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ye...sekarang ni mmg musim org tak sihat mungkin sebab cuacakan...

    ReplyDelete
  4. susah yer pada org yg allergic ubat nih...

    ReplyDelete
  5. guna cara lain ... letak air asam jawa kat kepala kasik dia sejuk sikit tak pun air ramasan daun bunga raya ... minum air barli utk buang panas badan ... Moga acu cepat sembuh ...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah