Thursday, June 23, 2011

Comel tak??sweet kan couple nih...

Candid gambo My Mum ngan My Dad.....
kalau diorang tau..sure kena hamun nih....hehehehe..tp rasa mcm sgt sweet and nak kongsi lak...


Mak yang sangat penat jaga cucu kembar...
Abah tumpang sekaki...abah pandai jaga cucu tau...si kembar nangis jer dia amik and nyanyi selawat nabi...
memang weekend masing2 berkumpul mengadap si kembar...rasa macam hilang jer letih tgok wajah polos diorang....x per..minggu ni i balik buat sesi bergambar...Lisa x nak bergambar sebab masih berpantang katanya...kita amik gambo anak sudah la yer...
Next Week i update..

5 comments:

  1. alhamdulillah..
    melihat wajah mereka kita merasa tenang sekali..
    so sweet.. so terharu...

    ReplyDelete
  2. stoking pun tinggal sebelah ja tu...

    ReplyDelete
  3. alolololo..
    sweetnyer auntie & uncle..

    tingat zaman2 romantic arwah abah dgn mak..huhuh

    ReplyDelete
  4. alahaiiii siannya nenek & atuk... simpan gambar ni, tunjuk kat cucu2 kembar tu bila dah besar... semoga depa menghargainya

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah