Tuesday, February 1, 2022

Pengumuman Pemenang Top Komentator January 2022

Assalamualaikum...

Hi korang...

Happy holiday...buat apa tu? 

Memandangkan SA x kemana-mana cuti ni sebab bagi laluan kat Dania ulangkaji, so SA nak upadte blog dan baca novel je la...

Sementara tu SA nak umumkan pemenang top komentator bagi bulan January 2022...




Untuk January 2022, pemenangnya adalah Azhafizah Mohd Nor. Tahniah SA ucapkan...

Fiza runggu hadiah ye, sebab details semua dh ada...lepas cuti raya cina ni nanti SA pos ye...mana-mana courier pun macam cuti lama je ha...

Dengan pengumuman tu SA buka kembali gelanggang Top Komentator blog SA dan SA mencari pemenang bulan February 2022. 

Jom korang...komen banyak-banyak kat blog SA...


15 comments:

  1. Tahniah semua!! 😊💕

    ReplyDelete
  2. Tahniah2 heehe... Kita nk try msk carta februari la haha

    ReplyDelete
  3. Nama2 yg uncle biasa tengok tu...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat semua. Fiza memang rajin blogwalking, kadang tak terbalas komennya...

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada semua top commentators.

    ReplyDelete
  6. Tahniah fiza.. Blm ada rezeki nk jdi top komentator blog akak😆

    ReplyDelete
  7. Tahniah fiza! Tahniah juga pada semua top pengomen

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..Terima kasih kak. Tahniah untuk semua top komentator blog akak :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah