Monday, November 29, 2010

Rapunzel..Dengan Mak Teh Sudahhh...

Balik jer diorang dari Sungai Besar tu..Mak Tehnya memang nak belanja tengok wayang..tapi mama tak nak pergi..sakit kepala dan penat la pulak..jadi..dengan Acu dan Mak Teh sudah..
janji dia happy..

sebelum masuk panggung posing2 dulu yer..

sampai terpejam2 mata..

goyang sikit gambar ni...dah ramai lak yang serbu nak ambik gambar kat situ...bukan serbu nak ambik gambar dengan Dania okeh...
menurut Dikno..best la citer dia..x leh nak citer banyak sebab x pegi kan..
kalau pergi dah lama dah panjang entry ni...


12 comments:

  1. betul tu lisa....mmg best ...akak ko ni tgk cite ni sambil tahan kencing...nak gi kencing sayang takut telepas cite....pastu si kecik dlm perut ni aktif tol menendang....lagi laa rase nak tekencing tu maha hebat hahaahahah

    ReplyDelete
  2. best tak lisa? dvd cetak rompak dah keluar tak? boleh beli.tiket wayang sekarang RM15, tercabut rambut.

    ReplyDelete
  3. cam best je cite ni kannn..nk bw ank buah g tgklaaa

    ReplyDelete
  4. Khumaera
    - pergi la tgok..dengarnya best..lisa x tengok pun lagi

    ReplyDelete
  5. lieya latiff
    rasanya best la kot..sbb dania tak habis2 citer kat atuk dia lagi

    ReplyDelete
  6. kak ina mail
    - akak ni..asyik beli cetak rompak jer..beli yang ori la..

    ReplyDelete
  7. Miyoko
    - bawak2 seronok agaknya budak2 tgok..

    ReplyDelete
  8. ramai yang cakap cita nie best....nak tengok jugak la..tapi mana nak campak si amani tue...

    ReplyDelete
  9. kak pepel
    - apa kata akak dtg seremban..pi tgok kat jusco seremban 2, amani tinggal jer kat kitorang..tau la nak jaga dia mcm mana..hehehe..ada berani?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah