Thursday, November 25, 2010

Kenapa Suka Cakap Besar??

Entry ni bukan nak tujukan pada sesapa cuma nak berkongsi pendapat jer dengan u olls...tajuk diatas tak ada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang dah tiada...
Kenapa dalam senuah organisasi yang kebanyakkanya di huni
oleh orang Melayu kita mesti ada terselit seorang dua yang
suka cakap besar..
Masa mula2 apply kerja memang merendah diri
tapi bila dah diterima berkerja..
Mula la tunjuk kaler sebenar dia..suka menyampuk masa org tgh bersembang..
suka meninggi diri dan keturunan macam bagus sangat
suka cakap besar konon punya segalanya namun hakikat eh..
NAN HADO SEMUA TUH..
dan kebanyakkan yang suka ckp besar ni adalah
Fresh Graduate (x semua yer..jgn ada yang terasa)dan maaf andai ayat ni agak
kasar sikit...dan..mereka adalah berasal dari Tanah Rancangan (Maaf jangan ada yang terasa)
situasi ni membelenggu kami yang senior bekerja..
dah penat nak dengar cakap2 dia la..dah x boleh nak pekakkan telinga..
jadi nak ubatkan hati kami yang senior..
Lisa dedahkan di blog ni minta pendapat kalian semua..
dah naik bernanah dah telinga ni weh...

6 comments:

  1. orang yang mengata orang hebat sebenarnya ialah orang yang lemah.

    Kecian gak dengan anak arwah terutama 3 kembar yang comel tu tapi apakan daya. Berat mata memandang lagi berat bahu yang memikul.Al fatihah buat arwah.

    ReplyDelete
  2. sbb nak cover kelemahan diri kot?...

    ReplyDelete
  3. Sebab dia rasa diri dia je A++++ ...hehehe.. macam citer nabil kat tv3 hari tu..

    ReplyDelete
  4. lumrah alam...manusia ada macam2 perangai dan sikap...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. owg yg ingt dri dye A+++ tu sbnrnye E+++ !!! heee..kt opiz deqla nih ramai yg cam 2..ske ckp besaq..n bangge sgt ngan ape yg dowg ade yg x sbrape 2..huhhh...ramai sgt kt opiz nih..mmg deqla x geng ngan owg2 camnih..x rugi pe pun..huhu

    ReplyDelete
  6. yup..kenapa org ada org suka ckp besar ya? sy pun tengah bermasalah nak hadapi org mcm ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah