Friday, November 26, 2010

Sakit Hati!!!!

ye..kadangkala kita sabar macamana pun..
usaha macamana nak berjaya pun..
bila mintak tolong sikit...
orang tak membantu memberi info..
sabar tu dah jadi zero dah..
ni la susahnya kalau org ada ilmu tapi tak nak kongsi..
weh..sabar tu ada tahap nya weh...
Ya allah ya tuhanku kau tabahkanlah hatiku yang tengah mendidih ni..
baby..jgn dengar ibu marah2 eh...
U olls...nak buat apa dengan manusia KEDEKUT ILMU ni?

11 comments:

  1. ape lagi kak, cakap kat dia..
    kucing pon xkedekut ilmu..
    nak ajar tangkap tikus pon boleh dishare ngan manusia haha..:p

    ReplyDelete
  2. betoi... stuju... kengkadang kiter nih punyer la mrh ati... bagi ilmu mcm2... tapi biler kena tang dema... siap bisik2 tuh... kedekut betoi la... mcm la kiter nih psg telinger... hampeh...

    ReplyDelete
  3. haish mmg susah kalo ade org kedekut ilmu ni lisa...mcm tempat akak pun ade...so bile time die nak mintak tlg , kiteorg kene kan die balik...

    ReplyDelete
  4. lisa .soya tuh untuk pregnant mommy mmg elok untuk skin complexian..mst cantik nnt kulit anak lisa ..gebu jer

    ReplyDelete
  5. Sumpah, akak tak pandai nak kedekut ilmu ni lisa.Selalu terjadi kat akak, orang bodoh pulak buat sombong ngan akak.last-last kena tanya gak ngan akak.cam mana tu?

    ReplyDelete
  6. ish.. kedekut ilmu ke.. bukan ke klu kita berikan ilmu yg kita ada pada org yg memerlukan tu ilmu tu akan bertambah lagi kat kita.. erm.. tak fahamlah dgn sikap sesetengah manusia ni...

    ReplyDelete
  7. bersabar jela dgn org yg kedekut2 ni..macamlah ilmu tu dia yg punya..padahal Allah yg bagi..

    ReplyDelete
  8. org kendekut selalu rugi.. biarlah lisa... cool ok... gud for baby...:)

    ReplyDelete
  9. awat ni lisa?...meh tanya akak.kalau akak tau akak jawab.kalau tak tau akak cakap tak tau.

    ReplyDelete
  10. abaikan jerk...manusia yang kedekut nie..xleh berkembang pun...buat kita tension jerk kalau pikirkan sangat pasal manusia cam tue...not gud tuk baby jugak klu stress2 nie..hoke..cool babe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah