Wednesday, November 24, 2010

Al Fatihah Buat Blogger Aishah

Terkejut jap..baru jer blogwalking blog arwah isnin lepas...belum sempat nak beramah mesra arwah dah pergi meninggalkan kita rakan bloggernya dan juga kembar 3 beliau...arwah dengan blog aisyah-kenangan terindah sinonim mengupdate kerenah kembar 3A iaitu Ariana, Afrina dan Adriana..sedihnya...
Sebak hati Lisa sebab Arwah pergi meninggalkan suami dan 6 anak termasuk si kembar kecil setelah jatuh di bilik air rumahnya...

Sesungguhnya dariNYa kita datang dan kepadaNya juga kita kembali..
Alfatihah dan takziah buat keluarga beliau..nampaknya tak dapat la kita mengikuti karenah si kembar 3 lagi....

18 comments:

  1. Alfatihah sama, semoga rohnya ditempatkan ditempat orang yang beriman., akak pun tak pernah pergi blog ni.lepas ni nak cuba pergilah.

    ReplyDelete
  2. alfatihah buat arwah..
    moga rohnya ditempatkan dikalangan org2 beriman..
    amin..

    ReplyDelete
  3. al-fatihah.. semoge rohnye dcucuri rhmat n d temptkn d kalangan org2 yg beriman.. amin...

    ReplyDelete
  4. AL-FATIHAH...smg rohnya ditmptkan di klgn owg2 yg beriman...amin...

    ReplyDelete
  5. al -Fatihah buat beliau..
    moga dipermudahkan urusan oleh-Nya disana.
    ditempatkan dikalangan orang-orang beriman..
    ameen..

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah...sedihnye....nak2 plak anak2 masih kecil..aduh...

    ReplyDelete
  7. takziah utk keluarganya & al fatihah buat arwah.

    ReplyDelete
  8. alfatihah...sedey sbb anak2 masih kecil, tp ye lah DIA lagi menyanyangi arwah...

    ReplyDelete
  9. Al fatihah semoga roh dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman amin..sedey dgr esok lusa kita entah macamana

    ReplyDelete
  10. Al-fatihah... rasa sedih pulak tgk kembar2 dia yg comel2 itu... semoga kembar 3 nya ini menjadi anak yg soleh dan mendoakan utk ibunya kelak.

    Memang geram tgk kembar 3 arwah. Takziah buat keluarga arwah.

    ReplyDelete
  11. OMG!! mana dapat tahu berita ni...? dah jenguk blog dia, mmg tak pernah masuk pun... al-fatihah.... kesian kat baby kembar 3 tuu

    ReplyDelete
  12. al-Fatihah..sesungguhnya hidup kita di tanganNya...

    ReplyDelete
  13. alfatihah .. baru masuk blog dia tadi .. comelnya kembar

    ReplyDelete
  14. alfatihah buat keluarga arwah .. x sangka sgt2 ..
    akak pernah terjah umah dia sbbkan kembar tuu lah

    x sangka kan .. kita suk lusa mcm manalahhh
    semoga hubby arwah tabah hadapi saat yg getir ini .. :(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah