Thursday, November 25, 2010

Disney Rapunzel A Tangled Tale - Pesanan Buat Mama Dania



Semalam Balik rumah mak..terus si Dania berlari2 terkam Lisa...ingatkan apa..suruh pujuk mama dia ajak pergi tgok citer Rapunzel ni..ingat apa la tadi..Lisa suruh la dia pujuk sendiri...terus dia tarik muncung..hahaha...so...Alonggggg...ko tak reti2 nak bawak anak ko pi tgok citer Rapunzel ni?letih la nak jawab soalan dia..lagipun ko takde sebarang plan nak bawak dia jalan2 kan cuti sekolah ni...

7 comments:

  1. AKAK DAH booking online...nak tgk sabtu ni..yihaa!

    ReplyDelete
  2. best2 cita nie....soh along bawak dania pegi tengok taw.....xda plan nak bawak dania holiday ke..bawak la dania pegi umah mama akak kat kedah...hehehehhe..

    ReplyDelete
  3. kak pepel
    - pi umah mak akak...kok dia nak...dia plan nak terjah penang jalan2 cari makan katanya..tak tau la jadi ke x..

    ReplyDelete
  4. alinac lover
    - ko honeymoon lagi kan..poie yo la...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah