Thursday, November 25, 2010

Sapa Nak Tengok Awek Manis2..

Manis2 kan diorang ni...single mingle dan muda2 lagi..ari tu pergi kenduri bertunang abang sepupu Lisa..dia nak bertunang Sabtu ni dapat orang Sungai Besar Kuala Kubu Bharu.
yang 3 orang ni adik2 sepupu Lisa...

Bju choc ..Dik Lin, tengah Dik Ni dan baju pepel Mira ..


sebelah kiri baju pink tu orang demam..

diorang ni baya2 Dikno jer...

Semuanya masih belajar cuma Dik Ni dan Mira jer dah kerja..psstt..Mira tu pandai buat Baju Kurung tau..sedap jer pakai..dulu praktikal dengan Zulfadzli tu...sekarang ni kerja kat Pejabat peguam..hehehe..motif?entah2 dah ada boifren kan?


5 comments:

  1. salam saya ada tag join contest...jom tgk
    http://dwaty85.blogspot.com/2010/11/kids.html

    ReplyDelete
  2. 1st time terjah blog niii...

    salam kenal.. :)

    ReplyDelete
  3. comel2 dan manis2.. jaga diri baik2 yer..:)

    ReplyDelete
  4. yang baju biru tu manis je senyum... ni yang buat aku tergoda ni... :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah