Friday, November 26, 2010

Cinta Si Pengkid..-Best Sgt ke?

Wah..tajuk...jom kupas isu (kelasss..bajet wartawan) tajuk diatas..
mana2 Lisa pergi mesti ada ternampak awek cun duk berkepit ngan lelaki..mula2 pandang..ok la pakwe makwe..biar la..tapi bila dah dekat dan tengok betul2 baru perasan awek ni pegang awek jugak...apa kesss...apa cerrr...
dah takde lelaki sangat ke dalam Malaysia ni...
yang best sia kiss2,bersyg2, berdarling2..peluk2..
ish..ko rasa apa eh awek oii..
kaum sejenis ko sendiri...
lain la kalau peluk or pegang lelaki..sure ada vibrator bak kata Cik Pah ..
persoalannya..
Kenapa Awek sekarang pilih Pengkid?
Kurang sudahkan lelaki di Malaysia?
sila jawab..sila jawab...
isu panass ni..kalau ada follower atau readers Pengkid..
minta ampun awal2 yer..

13 comments:

  1. loya ngan pengkid , lesbian akak taklah marah sangat.pengkid, memang sumpah, cam nak kena makan penampar ngan akak.kawan anak akak, pak we dia pengkid, siap duduk serumah lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar la dia nak bercinta dgn pengkid dari buat zinah dgn lelaki xgune..maen je atw..buat ank je taw..tapi xtanggong..

      Delete
  2. rasanya sbb lelaki skrg pun hampeh..hehehe..

    ReplyDelete
  3. manusia boleh hilang pertimbangan sebab cinta....

    ReplyDelete
  4. haissh...susah nak comment nie
    maybe betul kata Dee..lelaki sekarang dah makin hampeh..makin merosakkan anak gadis...at least ngan pengkid tak rosak apa2 pun....

    ReplyDelete
  5. hahaha..sy ade sorg kawan pengkid nie... kire rapat giler r ngn dye.. tapi.. jgn slh anggp plk.. sy still suke lelaki..haha.. cume.. sy cm berat ati nk tny dye.. npe dye jd pengkid.. huhu

    ReplyDelete
  6. Kak Ina Mail
    - rasa mcm nak sepak jer kan..muka lawa elok jd perempuan tapi pilih jalan mcm tu

    ReplyDelete
  7. Dee
    - ye la kak..skrg lelaki x leh percaya kan?

    ReplyDelete
  8. Zana
    - eh rosak jugak apa..diorang tau mcm mana nak layan awek diorang

    ReplyDelete
  9. Mbe fras kot,kta xthu npe dy plih jaln to!!!pape pn kita doakn agar dy plih jaln y btoi!!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah