Friday, May 18, 2012

Adeliya With Her Tompok


Adeliya ni sangat suka dengan kucing...x kisah la kucing hidup ke or kucing mainan..kalau kat kampung..of cos umah Mak Lang banyak kucing..dia akan merangkak mengejar si tompok...
so..nak jadikan cerita..kat rumah ada la kucing mainan ni...Dania yang punya...dah lama ada dah kucing ni..so nak bagi dia leka main2 adik beradik..keluarkan kucing ni dan Uwan dah basuh...kucing ni la peneman
si kembar berdua ni...nasib baik Kakak Dania ok...x kisah sbb kucing ni kesayangan dia...

 comel jer muka..mcm rasa nak tampar jer...
 bila sebut...sayanggggg tompok...dia cepat2 peluk dan cium
 ni aksi dia geram...
 mulut siap berbunyi...mmmmmmuah....
 basah telinga kucing tu dia hisap
sayangggggg tompok.....mmmmuah......

nampak macam kelakar tp sweet sgt...bila adik dia Aressa dtg kat dia...kita sebut...Sayangggg adik...
dia cepat2 cium....sweet kan...
hehehehehehe.....macam2 kepandaian diorang...
dah pandai sebut Birdddddd...kalau kita tanya...mana bird....tangan dia laju jer tunjuk kat langit dan sebut...
birdddddd....Aressa plak pandai jugak sebut betul...betul..betul....tp versi dia la....
cuma bunyi dia sama...bila sebut tu...berjejeh2 air liur dia....


1 comment:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah