Thursday, May 3, 2012

Biar Betull!!!Dah Bosar Godang dah!!!


Bayi’ 14 tahun

SEREMBAN: “Rasa susu yang sedap menyebabkan saya menjadi ketagih dan kurang berminat dengan minuman lain hingga kadangkala tidak perlu makan sehari suntuk,” kata Farah Sauffiah Rahmat, yang masih ‘setia’ menghisap susu botol walaupun usianya kini sudah mencecah 14 tahun.
Pelik tetapi itulah hakikatnya apabila Farah yang juga pelajar tingkatan dua Sekolah Menengah Kebangsaan Tuanku Ampuan Durah, Sikamat, di sini, sanggup membeli susu tepung menggunakan wang poket sendiri demi memenuhi tabiat peliknya itu.
Anak ketiga daripada empat beradik itu kebiasaannya minum hampir 15 botol sehari dan dia juga gemar meratah susu yang dianggapnya terlalu enak berbanding minuman lain.

Menurut Farah, ketagihannya sejak kecil itu menyebabkan dia perlu ‘menyusu’ hampir setiap jam termasuk ketika melakukan kerja rumah atau sekolah.


“Bagaimanapun, saya hanya minum susu botol ketika berada di rumah yang dianggap sebagai keperluan walaupun ada menjamu makanan lain sama ada masakan ibu atau kantin sekolah.


****Malu la sikit dik oi...sok2 kalau tabiat ko ni x hilang....dah ada laki sok x kan nak minum susu botol lagi...confirm laki lari dikkkk.....***


SUMBER


4 comments:

  1. kalo minum susu dlm gelas xpela...nih munum dlm botol susu ke? aiyokk... kompem laki nk wat binik pun pikir byk2 kali...hahaha... tp susu mmg elok utk keshtn...

    ReplyDelete
  2. tu dgr kt hot chat umur da 20 tahun masih mak yg mandikan
    katanye sbb tak reti mandi sdiri
    gile

    ReplyDelete
  3. Huh..konherm gigi ngan tulang dia power ekkk.dok blasah susu aje..tapi kalo darram botoi tu..ishhh seremmm ni...sok2 dah kawin tetuko mana botoi dia mana botoi anak...uwaaaa...

    ReplyDelete
  4. Kena ubah habit tu.. kalau ketagih sekalipun minumlah dalam cawan.. boleh je kalau nak.. kena usahalah lawan ketagihan tu.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah