Thursday, May 17, 2012

Random Photo Si Kembar


Lama x tepek gambar si kembar kan???banyak sebenarnya gambar dorang tp aku yang x upload lagi..
kebusyan melanda..tambah x sihat..kembar ni tgh demam, batuk dan selsema..
satu tebiat baru diorang..pantang nampak Wan ngan atuk bersiap lawa sikit...menangis2 nak ikut...
kalau  Ibu ngan Ayah bersiap diorang x heran..

 Aressa
 Adeliya x reti duk diam
 Aressa
 tgh berebut...amenda ntah
 ni Adeliya

Ni Aressa...

Sekejap jer dorang dah besar...masalah sekarang dorang susah nak makan...puasa buat bubur tp dorang
makan sesuap 2 je..dah pelbagaikan dah bubur tu dengan macam2..
tp apa yang orang besar makan..diorang nak makan...buah2 memang favvy diorang...
25hb ni diorang dah setahun dah...berjalan x pandai lagi...cuba2 jugak la..tp bila jatuh dah x nak buat dah
x tau la bila boleh berjalan...
Ada sesapa tau mcm mana petua nak bagi diorang ni kuat makan?meh la share sikit...


1 comment:

  1. Seronok tengok dak kembar ni membesar bersama dalam blog ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah