Tuesday, May 15, 2012

Walimatul Urus Ewan & Iyla


Last week aku dapat surat...ecece...surat kata Dania...sampai hari Khamis tp mcm biasa la..lambat sampai ke tangan aku...dah la dah kena bukak dek anak dara aku tu...udah macam polis pencen..
bila marah dia..dia ckp.."mesti la..mana tau mama ada peminat!!"..huh..dulu mama dalam dunia glamour eh..la ni dalam dunia corporate..xde makna nak glemer2 dah..letih dah nak oii....

 Perutusan raja sehari adik kepada mummy ayu...rakan blogger...
details dan peta lokasi rumah pengantin..memang x jauh dari rumah aku...

special thanks for mummy_ayu...insyaallah andai xde aral melintang sampai la along dan family...
dekat jer dari rumah...
kepada pengantin..Selamat Pengantin Baru...moga kekal sehingga akhir hayat...
2hb June 2012 - wedding adik Ayu
3hb June 2012 - Majlis bertunang adik ipar Angah kat Muar
05.06.2012 - Birthday adik Ipar aku Ayu jugak nama eh...
06.06.2012 - Birthday Akuuuuuuuuu....motif nak bagi tau kan????


5 comments:

  1. mama mmg ramai peminat..tu anak kena filter dulu..hahaha..

    ReplyDelete
  2. mat pengantin baru buat mereka yang meraikannya pada cuti sekolah ini... Buat suria, selamat menyambut Hari Jadi yaa... semoga membesar menjadi insan yang lebih terbaik... amin.. ehe

    ReplyDelete
  3. takpe takpe, kite reserve birthday wish tu sampai bila tiba waktunya nanti eh. :D

    ReplyDelete
  4. Seronok bila dapat meraikan.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah