Thursday, May 10, 2012

Siri Bercakap Dengan Baju Sendiri

Nama saya adalah Padini blouse biru.

Saya adalah dibeli oleh tuan saya pada tahun lepas,saiz badan saya adalah S.

Saya adalah bercorak belang2 warna biru.Cantikkan saya?

Saya pun tak tau kenapa saya puji diri sendiri.

Tapi Tuan saya adalah suka bila pakai saya...

Tapi sejak akhir2 ini saya terasa amat sakit bila tuan saya memakai saya

Butang2 pula adalah mahu tercabut..

Sungguh Kasihan saya :(

Saya ingin beritahu tuan saya yang saya sungguh sakit bila dia pakai saya..

Tapi saya tak mampu..

Siapa yang mahu menolong saya?

Kenapa saya rasa amat sakit bila tuan saya memakai saya sekarang?

Tiap kali tiba waktu makan..saya macam nak menjerit..

Tuan saya tidak pernah peduli...butang2 saya nak tercabut sebab sudah semakin ketat.

Bila agaknya tuan saya nak berhenti makan?

kenapa dia tidak bertimbang rasa?sungguh sedih hati saya...

Kepada tuan saya..tolonglah beli blouse lain..

Yang baru...saiz pun baru..Jenama baru

Supaya dia tidak menerima nasib yang sama dengan saya..

Apakah nasib saya? HELPPPP!!!!!!


21 comments:

  1. Lubly
    - akak ko ni dah gomok sebenarnya..

    ReplyDelete
  2. hahahhaha mmg lawak tau!hurm itu sindiran manja pada tuannya suruh diet..dan kena kmpl byk koleksi baju terbaru ngeee ^^

    ReplyDelete
  3. Aleasara
    - hehehehe...tau takpe...

    ReplyDelete
  4. mintak ampunnn dah baju tu yeee...tp tuannya buat tak tau jer...betapa seksanya sibaju tuu...

    ReplyDelete
  5. Ainnoraini
    -tuan eh tgh pujuk cik abg pi soping baju baru,muakakakakakakaka

    ReplyDelete
  6. kepada si Tuan...harap maklum..hehe

    ReplyDelete
  7. jalan jalan blog kek sinih....hehehheeh....dah macam cito yg tulis2 kat skolah...aku sebatang pen..hehehe

    ReplyDelete
  8. Papa Mifz
    - ni dah maklum dah...tongah korek2 tabung kot dah cukup ko duit nak boli baju baghu

    ReplyDelete
  9. Hunny
    - mo kasih la yo..sudi nyinggah kek sini ha...

    ReplyDelete
  10. bleh bercakap bj tu erk..hahaha..sy singgah sini..

    ReplyDelete
  11. Jo- Blogger
    - Baju ni ajaib..mmg dia pandai meluahkan perasaan dia...( suruh beli baju baru)

    ReplyDelete
  12. hahaha..btul tu.thank follow.sy follow blik ok.

    ReplyDelete
  13. alolololo..
    sian nyer ko baju..
    tak dapek den nak nolong..
    hehehe

    ReplyDelete
  14. tak dapek nak nolong long..selagi nak makan belasah je..

    ReplyDelete
  15. hahaha.. kelakarlah entry ni..
    Tapi sekarang makin bersemangat untuk diet dan dapatkan berat idaman.. ;)
    Walau lambat tapi hasilnya biarlah ohsem..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah