Thursday, May 17, 2012

Aidil Batal Hasrat Bercerai


‘Saya nak Rita’

SERIUS...Aidil berbincang dengan peguamnya, semalam.
SERIUS...Aidil berbincang dengan peguamnya, semalam.


PETALING JAYA: “Saya masih sayangkannya. Kalau boleh saya nak kembali bersama Rita dan anak-anak,” kata pemain bola sepak kebangsaan, Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak ketika ditemui di luar Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam.
Dia yang mesra dengan panggilan Aidil ditemui selepas menarik balik permohonan bercerai dengan isterinya, aktres popular, Rita Rudaini Mohamad@Mokhtar.
Hakim Syarie Wan Mahyuddin Wan Muhammad membenarkan permohonan Aidil, 25, namun memerintahkannya selaku plaintif membayar kos kerugian RM250 kepada Rita, 36, kerana menarik balik kes itu di saat akhir iaitu kelmarin, sehari sebelum sebutan kes.

Ketika ditemui di luar mahkamah, Aidil berkata, dia berharap dengan penarikan balik permohonan cerai itu, hubungan dia dan Rita pulih.


“Kalau Rita setuju dengan permohonan kembali taat (yang difailkannya semalam), perkara ini selesai. Saya nak dia dan anak-anak balik ke rumah saya di USJ1 (Subang). Sekarang dia menetap di rumah sewa di Damansara,” katanya yang hadir di mahkamah memakai kemeja dan seluar hitam.

SUMBER

4 comments:

  1. aiiiyoo..kejap nak..kejap x nak....cmne tu....ish3....

    ReplyDelete
  2. ingt kawen cerai ni main2 ke???

    ReplyDelete
  3. macam budak budak sikit la kes diorang ni..suka suki je kejap nak cerai kejap tak nak

    ReplyDelete
  4. Anak2 jadi mangsa akhirnya..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah