Thursday, May 17, 2012

Nak Kurus???Meh Ikut Cara Kami


Hi....nama kami Aressa dan Adelia...kami si comel dan si cantik Ibu kami...semua orang sayang kami..
masalah kami sekarang..kami kurang makan bubur..kami tak suka...apa orang besar nak makan 
kami makan...pedas pun takper..tapi..untuk menjaga kecomelan kami...
kami minum susu dan jugak makan buah..Atuk kami suka belikan kami buah2.....buah pisang..buah epal..
buah pear...kalau auntie2 nak kurus ikut la cara kami ni...pagi makan buah...tengahari makan buah..malam pun makan buah...mama kami cakap..mesti kurus....

 saya adalah si adik...amboi..mama ni suka amik gambar saya la..
 ini pulak si kakak..kami berdua memang suka makan buah
 kami x pernah kedekut..kalau kami makan..memang suka kongsi2 dengan kakak kami...
 penat la nak habiskan sebiji epal sambil berposing...eh..eh..nak jatuh..
 well kami dah biasa..duduk macam mana pun kami memang comel ( Adeliya ngan muka seolah2 poyo)

Oh....dah pecah rahsia la...patut  la susah nak abis sebiji epal..rupanya kami hanya ada 4 batang gigi...
cuba tengok..comel tak gigi kami....mama kami la ni paksa kami tunjuk gigi...
takpe...takpe..sikit hari nanti gigi kami semua dah penuh...
mesti kami boleh habiskan sebiji epal dengan cepat kan..
sekian sahaja rahsia kurus dari kami...
jumpa lagi...


4 comments:

  1. nak bg si kembar kuat makan kena kawan dgn kakak nabila...confirm berjangkit penyakit tembam tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Memula makan buah.. lepas ni kita makan nasi dengan kari kambing pulak ek..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah