Monday, May 21, 2012

Yang Lahir Bulan June...Anda adalah.....


Yeszaaaa...aku lahir bulan June...06.06.1978..kira sendiri umur aku.....tua ke? ada aku kesah...aku rasa aku muda jer pun...Hari2 aku semakin mudah..huhu..pentipu...sajer nak sedapkan hati kan...sedar2 la diri Riz oiii...

hahaha..so kat bawah ni senarai sifat2 meka2 yang lahir pada bulan June..

Aku sebenarnya mencari sesapa jer follower aku yang lahir bulan June..kalau dapat sama tarikh lagi best...
setakat ni aku dah jumpa 2-3 orang...sama tarikh tapi tahun lain2..haaaa....sapa sama tarikh or bulan ngan aku..meh jadi follower aku meh...nanti aku buat entry lain pasal tarikh sama ni eh...

meh kita tengok apa kata atau hasil kajian Dato'Dr. Fadzillah Kamsah..
  • Seorang Berfikiran Jauh Dan Berwawasan
  • Mudah Ditawan Kerana Sikap Baik
  • Seorang Yang Lemah Lembut
  • Agak Moody, Mudah Berubah Sikap Tanpa Diduga
  • Seorang Yang Bersikap Sensitif
  • Sentiasa Berfikir
  • Agak Sukar Melakukan Sesuatu Dengan Segera
  • Bersikap Suka Bertangguh
  • Bersikap Terlalu Memilih Dan Mahukan Yang Terbaik
  • Cepat Marah Tetapi Cepat Reda Dari Kemarahan
  • Suka Bercakap ... Dan Berdebat
  • Seorang Yang Suka Bergurau
  • Seorang Yang Mudah Berkawan
  • Orang Yang Sangat Tertib
  • Mudah Kecil Hati Atas Sesuatu Hal
  • Seorang Yang Suka Mengemas
  • Seorang Yang Cepat Bosan
  • Terlalu Memilih Dan Cerewet
  • Jika Hati Terluka, Lambat Untuk Pulih
  • Sukakan Barangan Berjenama
  • Kedegilan Yang Tidak Dapat Dikawal
  • Siapa Yang Memuji Adalah Musuh, Sesiapa Yang Menegur Adalah Kawan
Betul ke?

Ada ke sifat2 tu kat aku?

Ada la sikit...ini ikut kajian dari Dato' Dr. Fadzillah Kamsah tau...bukan aku saja2 letak..

8 comments:

  1. baba degil ni yang lemah ni...hehehhee
    Tak boleh dipujuk rayu....
    Saya bulan April..

    ReplyDelete
  2. anak ratu yg sulong 28 jun :)

    ReplyDelete
  3. yg lahir bln jun adalah...hubby deqla...hihihih...

    ReplyDelete
  4. ehemmm besdei u coming soon la ni sis yeak...ape laa cik abg sayang bagi adiah yeak hihihi...

    tapi menarik la sis perwatakan bulan jun tu......

    ReplyDelete
  5. suka brgn berjenama tuuu...kelassss...

    ReplyDelete
  6. saya lahir tanggal 20 jun. tapi sifat2 yang tersebut tu sekadar ada sikit2 je kena. itu pun ntah ye ntah tak...

    ReplyDelete
  7. what a coincident....
    besday sis 06-06???
    besday saya plak 07-06.....
    hehehehheeee.....
    leh celebrate sesama nnti neh...

    ReplyDelete
  8. eemm.. walau bulan kelahiran kita tak sama tapi ada jugak sikap kita yang sama.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah