Saturday, May 26, 2012

Update Si Kembar


Ni last week nyer citer...macam2 ragam si kembar ni yang bisa mencuit hati sesapa je yang tgok
yang penting diorang ni cepat faham...dan cepat belajar...
masing2 ada kelebihan dan kelemahan yang susah untuk aku jelaskan...
sesapa yang ada anak kembar jer akan faham...tgok diorang membesar depan mata aku...
rasa mcm x percaya...begitu cepat masa berlalu...dah genap setahun usia keduanya...

 Aressa..cubaan kacau Uwan baca paper...
 tgok la tu..
 macam la paham sgt nak baca paper...
 x puas hati Uwan x bagi usik paper
 datang plak kakak...terus aku ckp...sayang adikkkk...dia terus kiss Aressa
 alololo...sweet jer
 adik plak menepis...ish adik ni....kakak nak sayang ni....
 Mmmuah...sayang adikkkk
At last jadi mcm ni....
Adeliya suka kacau adik...Aressa plak manja..x boleh silap sikit mesti nak nangis...
macam2 karenah....kelakar..
semoga keduanya membesar menjadi anak yang membanggakan ibu ayahnya..
amin...


4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah