Thursday, May 24, 2012

Confirm Naik Darah Tinggi


2 hari makan Steak...now tekak aku dah mual..x leh nak pandang daging dah....
2 hidangan di 2 restoran yang berbeza tapi di tempat sama...aku ada update status kat fb pasal aku makan busat malam ari tuh...
tak tau pesal status tu hilang..terus ada prob fb aku...fb la ni dah gilo kot...

 Hidangan pertama Rib Eye Steak > RM350  untuk satu hidangan..venue The Shook, Starhill Gallery, JW Marriot
Hidangan ke dua dari Jake's, Starhill Gallery,JW Marriot...yang ni lupa rega sebenar...

akibatnya hari ni aku sakit kepala...
sakit yang tak tau nak aku gambarkan mcm mana kat sini...
apakah aku ada darah tinggi????oh tidakkkk....


3 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah