Wednesday, May 23, 2018

Zul Ariffin Kini Signature Montcabana.my Minyak Wangi Premium Tahan 24 Jam

PERFUME MONT CABANA TAHAN 24 JAM DAN BUKAN INSPIRED PERFUME




Hi korang..

Mana pencinta perfume!!!meh sini rapat-rapat skit SA nak citer ni..nak rasa jadi jadi sexy tak dengan bauan perfume orang kaya berada? Sekarang Semua pun boleh feeling-feeling orang kaya dan tak payah dh rasanya nak tunggu betul-betul kaya kalau nak beli perfume yang exclusive. Sebab apa? Sebab dah ada perfume Mont Cabana yang sangat-sangat exclusive. Diingatkan sekali lagi ye... perfume Mont Cabana bukan Inspired Perfume. Tak main la inspired kalau boleh cipta perfume yang berkualiti tinggi dan yang penting baunya tahan sehingga 24 jam..





Untuk pngetahuan korang perfume ni  bukan perfume biasa biasa ye, wangian yang dicipta dan di blend sendiri serta mempunyai kilang sendiri so bauan yang telah dipilih dan dibotolkan adalah yang sangat- sangat istimewa seperti wangian orang-orang kaya gitu. Selain itu perfume Mont Cabana sangat-sangat istimewa sebab setiap keluaran akan digandingkan dengan artis-artis atau public figure terkenal. Ini bermakna setiap keluaran akan ada signature artis- artis popular tersebut. Contohnya sekarang bersama ZUL ARIFFIN. Kelassssss....sapa tak kenal figura hebat seperti Zul Ariffin kan?Sebut jer Zul Ariffin ramai wanita- wanita di luar sana histeria...So selepas Zul Ariffin ni akan ada la figura artis -artis hebat yang lain yang akan dipilih sebagai signature untuk setiap keluaran yang terbaru. So untuk perfume Code 1 & Code 2 akan diungguli oleh Zul Ariffin..woww....sure sexy bau kedua- dua perfume tu nanti..



Mont Cabana akan dijual secara berperingkat bermula Mei 2018. Pelancaran awal terdapat 2 jenis perfume untuk lelaki dan wanita dan 22 jenis lagi akan dikeluarkan secara berperingkat mengikut jadual dibawah.

Mont cabana 1 dan 2 - Mei

Mont cabana 3,4,5,6 - June

Mont cabana 7,8,9,10 - July

Mont cabana 11,12,13,14 - August

SA suka dengan packaging Mont Cabana sebab lain dari yang lain dengan  produk eksklusif, casing besi dan botol yang class nampak mewah sangat..Bau yang Tahan 24 jam . Sebagai permulaan  kategori yang digunakan adalah Eau De Parfum (EDP), dan selepas ini semua akan bertukar kepada Wangian kategori Parfum.

Dimana Nak dapatkan Perfume Mont Cabana?

Korang boleh dapatkan perfume Mont Cabana sekarang hanya di www.montcabana.my Untuk details pembayaran atau selanjutnya tentang perfume Mont Cabana ni korang boleh layari  https://montcabana.my/shop/.




APA YANG MONTCABANA.MY TAWARKAN


1. Montcabana.my akan uruskan proses pos ke seluruh Malaysia,Singapore,Brunei dan Indonesia.

2. Moncabana.my mempunyai team di Seluruh Malaysia untuk yang nak Cash On Delivery dan akan dihantar terus ke rumah atau pejabat. Rujuk di sini https://montcabana.my/senarai-ejen/

3. Montcabana.my mempunyai berpengalaman lebih 10 tahun dalam menguruskan bisnes online, jadi korang tak perlu takut kerana setiap  barang yang di order mesti sampai dan mereka bertanggungjawab sepenuhnya atas apa yang berlaku semasa penghantaran.

4. Montcabana.my menerima pembayaran menggunakan kad kredit,bank transfer,debit card,dan lain-lain yang diuruskan oleh senangPay. ianya mudah dan selamat

MONCABANA.MY MENCARI WAKIL JUALAN

Kepada korang yang sedang mencari peluang untuk menambahkan pendapatan, pihak Montcabana.my sememangnya sedang mencari wakil jualan di seluruh Malaysia,Singapore,Brunei dan Indonesia. Apa yang bagusnya pihak pengurusan sendiri akan membantu korang dalam urusan pemasaran secara offline dan online. Pendek kata latihan dan kursus akan diberikan. Montcabana.my memperuntukkan lebih 2 juta untuk tujuan pemasaran, 60 billboard seluruh Malaysia, Iklan tv, radio, suratkhabar dan lain- lain media cetak serta elektronik. Montcabana.my juga mencari ejen- ejen dan kedai- kedai yang berminat untuk memasarkan perfume Mont Cabana. Semua keperluan tools online dan offline akan disediakan seperti banner, flyers, bunting dan lain- lain. Sistem jualan yang diperkenalkan juga adalah sangat canggih. Mereka turut menawarkan bonus serta reward untuk wakil jualan yang aktif.



Sekiranya ada yang berminat nak jadi wakil jualan, boleh rujuk https://montcabana.my/daftar-ejen-mont-cabana/


Harga : RM129/50ml

Sebarang pembelian dan maklumat lanjut sila layari:

Whatsapp : 012-3377045
Facebook : Mont Cabana MY
https://www.facebook.com/montcabanamy

18 comments:

  1. abam hensem jual perfume laa pulakkkkk...jual hak pompuan sure laku hahaha

    ReplyDelete
  2. jd duta perfume plak.sure ramai yg beli nnti

    ReplyDelete
  3. wau..boleh buat gift untuk yang di tersayang ni

    ReplyDelete
  4. wuyyo..tinggi marketing perfume ni. Pakai abam sado taiping jadi duta.

    ReplyDelete
  5. rmana-mana awek yang memang minat abam sorang ni.... bolehlah pakat-pakat beli perfume ni untuk BF

    ReplyDelete
  6. Mesti bau dia mcm bau maskulin gitu.. nak beli la..

    ReplyDelete
  7. amboi signature hat ni zul ripin..kelas..ramai la lelaki cari..nak amik aura ala2 zul,gitew...

    ReplyDelete
  8. amboi signature hat ni zul ripin..kelas..ramai la lelaki cari..nak amik aura ala2 zul,gitew...

    ReplyDelete
  9. Wah.. boleh lah beli nanti untuk Abang Man n anak bujang Kak Sue..

    ReplyDelete
  10. terharu perfume kawan kita masuk pasaran global dah. alhamdulillah.

    ReplyDelete
  11. Bukan tengok minyak wangi.. tapi tengok Zul Ariffin.. hahaha..

    ReplyDelete
  12. Confirm bau perfume nih wangi giler kan kak SA. Packaging botol pun nampak eksklusif

    ReplyDelete
  13. Harum mewangilah jejaka yang pakai..

    ReplyDelete
  14. eksklusifnya sama level macam zul

    ReplyDelete
  15. Besar billboard Montcabana ni dekat highway hehe. Paling suka bentuk perfume tu. So eksklusif.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah