Wednesday, May 2, 2018

Pengumuman Pemenang Top Komentators April 2018

Assalammualaikum...

Seperti bulan-bulan sebelumnya hari ni SA nak umumkan pemenang Top Komentators Blog SA bagi bulan April..


Tanpa melengahkan masa lagi..SA nak umumkan pemenang..eh bulan ni SA x announce kan hadiah apa yang bakal diterima oleh seorang pemenang utama kan? hehehe..hadiah adalah misteri...bila pemenang dah dapat nanti tugasnya kena buat entry khas..boleh gitu?

Tahniah diucapkan buat Shafyqah Azry...emailkan details di Suriaamanda@yahoo.com dengan tajuk Pemenang Top Komentators April 2018..buat korang yang tak pernah menang lagi..jangan risau..contest ni masih berjalan dan SA mencari pemenang untuk May 2018 pula...Jangan lupa selain contest Top Komentator ni..ada GA jugak kat blog SA...dialu-alukan penyertaan korang ye...GA dari 1hb- 10 May 2018..banyak hadiah ditawarkan buat korang..

All the best semua..

13 comments:

  1. wah, tahniah top komentators ...

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat pemenang.. ;)
    Bulan lepas kita.. bulan ni bagi pada orang lain pulak.. ;)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah! kejap sha email SA :)

    ReplyDelete
  4. eh btw dah 1.6K follower kat blog, tahniah! hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... Tahniah kepada pemenang... Wah!! Hadiah misteri apa la yang pemenang dapat tu kan. Tak sabar pulak rasa nak tengok..hehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah