Saturday, April 13, 2019

PRK Rantau..Mak Abah Pergi Mengundi


Hi korang

SA sempat hantar Mak Abah pergi mengundi di Rantau. Memandangkan mak abah memang mengundi di rantau maka SA minggu ni kena la balik temankan diorang..ikutkan malas nak pergi tapi takde sape nak teman kan..Dania plak pergi camping anjuran sekolah...so SA korbankanlah wakti rehat SA hari ni dan gerak ke Rantau..ingatkan hanya mengundi kecik je..tapi sambutan aduhai..macam pilihanraya besar plak..rasa seronok plak SA bawak mak abah...kiri kanan jalan penuh dengan banner dan bendera parti yang bertanding...nasib pergi awal..kalau pergi lambat memang jammed...
Sampai je kat sekolah SJK Cina Rantau..kami diserbu...masa kena serbu tu sebab SA keluarkan kerusi roda mak..mak x larag nak berjalan naik ke atas sebab jalan agak tinggi skit...tetiba ada sorang wanita nak angkat mak...kelakar betul..SA ckp mak saya ok boleh bangun sendiri cuma dia ada masalah jantung..rupanya si Ellie Suriaty...wah semangat betul dia berkempen.....


Kiri kanan meriah


Mak Abah dibantu untuk ke saluran


Mak menunggu giliran di saluran 3


Abah di saluran 2


Masa ni wartawan mintak berlakon...konon2 baru sudah mengundi


Bukan main mak tau...sporting


Glamour la omak den


Dida pun ada!!


Meriah kan?


SA dan adik serta Dida ..


Nampak semangat Ellie Suriaty?kagum rasanya


Tak kira penat...dia tetap membantu


Bagus macam ni kan?


Ni masa balik...agak jammed

Seronok tengok diorang berkempen...meriah sangat....alhamdulillah Tok Mat mengungguli PRK Rantau kali ni...masih ramai menyokong Tok Mat...orang paling happy dah tentu Mak Abah...SA x mengundi kat sini sebab alamat ic SA kat Seremban....apapun keputusan semoga semua yg keluar mengundi hari ni berpuas hati...

10 comments:

  1. Perghhh memang meriah kak... Alhamduah BN menang .Thorbaik tok mat !

    ReplyDelete
  2. Sempoi la blog ni.. terbaik huhuhu

    ReplyDelete
  3. tok mat memang calon terbaik. rmai yang suka dia..hehe..apa pun keputusannya yang menang jngn lupa tanggungjawab sbgai wakil rakyat..:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...rakyat berhak memilih pemimpin yg terbaik..
    Muka akk ngan adik akk nampak seiras..:)

    ReplyDelete
  5. Meriah sangat-sangat area Rantau time ni.
    Syabas SA sanggup korbankan time rest demi tanggungjawab tu ;-)

    ReplyDelete
  6. meriah tu siap jumpa artis lagi

    ReplyDelete
  7. Meriahnya SA.. memang seronok tengok suasana macam nie kan. Tahniah Tok Mat..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... Ceria tengok wajah Mak Abah Kak SA. Hehe.. Kampung den ni ha.. Lamo gak tak balik. Yeay! Tahniah Tok Mat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah