Thursday, April 18, 2019

Si Pencinta Sushi...

Hi korang...

Semalam senyap sunyi tanpa entry...semalam SA baru start keja lepas cuti 2 hari uruskan anak dara SA..agak busy sikit semalam..ikutkan takde modal nak update entry...teringat plak anak buah kesayangan ni ha...si Dida pencinta sushi..bukan main lagi dia melayan sushi...cara dia makan nampak sedap sangat...boleh la dia kawan dengan Mak Yang dia...Mak Yang diabtu memang suka Sushi...mama ni makan gak la Sushi...tapi bukan sushi yang mentah tu...kalau mentah tu SA x tertelan de...




SA belikan 12 pcs Sushi kat AEON Seremban 2...kebetulan SA ada urusan dan dia nak ikut..So SA bawak la...Mommy dia pesan siap2 dh..jangan mintak macam-macam...Sushi takpe...apa lagi...settle je urusan SA...dia pun dah berzikir bila nak beli sushi...tak sabar betul...know what? dari 12 pcs tu...8 pcs dia makan non stop..the balance sambung kat rumah....hahaha...suruh tinggal untuk mommy skit...dia kata tak payah la mama..mami dh besar ..Dida kecik lagi kena makan banyak...

Aduhai anak..nak buat macam mana..cakap bukan main bijak lagi...

Siapa pencinta sushi? bleh la geng dengan Dida...

11 comments:

  1. sedap plk tgk dia makan..Cik nor try jgk makan sushi tapi xblh diterima tekak..haha. tekak mlayu asli gamaknya..:)

    ReplyDelete
  2. anak anak kolin memang no 1 bab makan sushi niii

    ReplyDelete
  3. saya pn tak penah makan sushi. hehehe

    ReplyDelete
  4. Comel tau Dida nie.. peminat sushi rupanya dia. Kak Sue pun sama SA, kalau macam nie okay lagi kalau yang mentah is sorry.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. Yeah... Dida boleh gng aunty LeYa.. Sebab aunty pun suka taw... Yeehhaaa... Jom makan sushi king dengan Dida laa...

    ReplyDelete
  6. dana pun suka jgk beli sushi kt aeon tu SA, berasa jgk lah... sedap jgk bg dana...
    wahh banyak tuh dia blh mkn... mmg minat betul tuh ye

    ReplyDelete
  7. saya pun suka sangat sushi..hhehe

    ReplyDelete
  8. Berseleranya dia makan. Saya kurang gemar sangat dengan sushi. Tapi sekali-sekala tu bolehlah makan sekadar nak merasa.

    ReplyDelete
  9. aunty tak penah makan sushi..takut tak kena ngan selera..nmpk dida mkn tu, cam sedap..dari 12pcs, 8pcs dia je makan..confirm sedap...

    ReplyDelete
  10. kita suka sushi, tapi tak suka jugak yang mentah2 tu...hahahahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah