Wednesday, September 18, 2019

Perangkap Lebih Banyak Kekotoran Dengan Lebih Cepat Menggunakan Philips SpeedPro Max Aqua - Vakum Tanpa Wayar Terpantas Dengan Fungsi Pembersihan 3-dalam-1

Hi korang....

Dalam dunia moden hari ini, kita dijangka berupaya melakukan pelbagai tugasan serentak dan juga menyempurnakan lebih kerja dalam tempoh yang semakin singkat. Oleh itu, kita juga inginkan kebolehan yang serupa daripada peralatan-peralatan di rumah - berfungsi dengan lebih pantas, berupaya melakukan lebih banyak dan menyiapkan semua kerja dengan baik. Jika peralatan itu kelihatan cantik dan mampu menjimatkan ruang simpanan? Tentunya lebih bagus lagi! Sama ada anda cuba membersihkan rumah dengan segera bagi menyambut kedatangan tetamu mengejut selepas anak-anak dan haiwan peliharaan mengucar-ngacirkan rumah atau anda hanya mahu membuat sedikit pembersihan yang cepat sebelum berhenti berehat selepas mengharungi hari yang sibuk di pejabat Philips SpeedPro Max Aqua mungkin alat yang sempurna bagi anda!


 Diuji bersama 10 vakum batang tanpa wayar paling laris yang berharga melebihi 300€ di Jerman pada tahun 2017, menggunakan ujian pembersihan lantai keras dengan kekotoran kasar yang telah dibangunkan oleh Philips serta mematuhi standard antarabangsa IEC60312-1. Jan 2018



“Sebagai sebuah syarikat yang sentiasa berusaha untuk memenuhi keperluan pelanggan, malah mengatasi jangkaan mereka, kami di Philips mementingkan usaha terus menginovasi peralatan-peralatan yang mempertingkatkan mutu kehidupan pengguna. Kami berhasrat untuk menambah baik kehidupan 3 bilion pengguna di seluruh dunia pada setiap tahun menjelang 2030. Oleh itu, untuk mencapai sasaran ini, kesemua inovasi kami adalah penting. Peralatan di rumah mungkin bukan alat yang kritikal, tetapi kebolehan membantu pengguna mewujudkan sebuah rumah yang bersih dan selesa dengan mudah dapat membantu mereka menjimatkan masa untuk melakukan lebih banyak perkara yang lebih penting. Ini seterusnya dapat menyumbang kepada kesejahteraan emosi mereka,” kata Muhammad Ali Jaleel, Pengurus Negara merangkap Ketua Kesihatan Peribadi dan Sistem Kesihatan, Philips Malaysia. 

Duduk dari kiri: Nicholas Lee, Vice President / General Manager - Personal Health, Philips ASEAN Pacific; Azura Zainal - TV host and emcee; Muhammad Ali Jaleel, Country Manager and Personal Health and Health Systems Leader, Philips Malaysia flanked by friends of Philips at the launch


Dari kiri: Sahil Mehra, Product Manager for Floorcare, Philips Malaysia, Wendy Ho, Marketing Director, Philips Malaysia , Muhammad Ali Jaleel, Country Manager, Philips Malaysia, Nicholas Lee, Vice President / General Manager - Personal Health, Philips ASEAN Pacific , Azura Zainal, TV Host and emcee opening the launch.


Dengan kelajuan tanpa tandingan, keupayaan pembersihan 3-dalam-1 tanpa gangguan dan aliran udara paling unggul – Philips SpeedPro Max Aqua menggunakan teknologi inovatif untuk memberikan pengalaman pembersihan yang berkuasa. Menerapkan muncung sedut 360O yang berkuasa, sebuah sistem vakum dan mop yang unik serta alat pegangan tangan bersepadu, ia membolehkan pengguna menangani kekotoran pada pelbagai jenis lantai di rumah dalam hanya satu sesi pembersihan. Tiada lagi keperluan untuk menggunakan pelbagai peralatan untuk memastikan rumah bersih! Anda akan berupaya memerangkap lebih banyak kekotoran, malah kekotoran degil, yang biasanya tidak dapat disedut oleh vakum biasa - kesemuanya dalam tempoh yang lebih singkat. Direka dengan mengambil kira kehidupan yang sibuk, vakum dan mop pegangan tangan tanpa wayar 3-dalam-1 ini membantu anda mewujudkan rumah yang amat bersih, dan pada masa yang sama, memberikan kelapangan masa yang membolehkan anda melakukan perkara-perkara yang anda gemari. 


Lebih pantas dengan meningkatkan impak setiap pergerakan

Philips SpeedPro Max Aqua menampilkan pengalaman pembersihan 3-dalam-1 tanpa wayar paling pantas setakat ini1, dengan bantuan muncung sedut 360° yang inovatif, motor digital PowerBlade dan teknologi PowerCyclone 8. Menyampaikan aliran udara yang terunggul1, muncung 360° menyedut debu dan kekotoran dengan lebih pantas - bukan hanya semasa pergerakan ke hadapan, tetapi juga ke belakang dan daripada semua sudut. Direka khusus untuk mencerminkan amalan pembersihan manusia, ia juga membersih dengan lebih cepat dan menyeluruh berbanding vakum-vakum tanpa wayar biasa yang lain. Selain itu, sistem penapis tiga peringkat dengan teknologi terkini juga memerangkap sehingga 100%  debu-debu halus, bakteria dan alergen  bagi penghasilan udara yang lebih bersih. 

Sistem vakum dan mop yang inovatif serta unik

Sistem vakum dan mop Philips SpeedPro Max Aqua dengan injak-injak AquaBoost yang inovatif membolehkan anda mengawal pelepasan air dan meningkatkan kadar kelembapan bagi ruang-ruang sukar atau kekotoran degil, lalu menyingkirkan 99% bakteria3. Teknologi pembersih vakum tanpa beg disepadukan di dalam bahagian batang untuk kuasa sedutan yang lebih kuat bagi tempoh yang lebih lama. Mudah untuk digunakan serta efisien, Philips SpeedPro Max Aqua adalah alat ideal untuk memastikan kediaman anda sentiasa bersih.  

Pembersihan tanpa wayar tanpa gangguan dengan alat pegangan tangan dan aksesori bersepadu 



Bagi pembersihan tanpa gangguan, bateri ion litium 25.2V membolehkan operasi sehingga 75 minit sebelum anda perlu mengecasnya semula, sementara paparan digital pintar mempamerkan kelajuan dan penggunaan bateri agar anda tidak perlu merisaukan keperluan membersihkan penapis sehingga tiba masa anda perlu melakukannya. Philips SpeedPro Max Aqua memudahkan usaha memerangkap kekotoran di sudut-sudut sukar seperti di bingkai pintu atau kusyen perabot, dengan mengubah kepada mod pembersihan menggunakan unit alat pegangan bersepadu. Mudah digunakan dengan hanya satu klik, aksesori ini menampilkan alat bagi celah sempit dan berus yang memudahkan lagi kerja-kerja pembersihan. Malah, partikel kecil seperti cebisan makan serta bulu haiwan juga mudah disedut dalam hanya beberapa saat. 

Daripada lantai dapur berjubin sehingga bilik tidur berpermaidani, Philips SpeedPro Max Aqua menyampaikan hasil luar biasa dengan segera2 dan efisien, dibantu muncung sedut 360O, sistem vakum dan mop yang unik serta alat pegangan tangan bersepadu – lalu membolehkan anda meluangkan lebih masa bersama insan-insan tersayang. 

Harga dan ketersediaan 

Philips SpeedPro Max Aqua (FC6904/01) dijual pada harga runcit yang disyorkan RM2,599 di Philips Brand Store yang terletak di Publika Shopping Gallery dan Wangsa Walk di Kuala Lumpur, serta di rangkaian rakan peruncitan dan kedai rakan pengedar Philips di seluruh negara, di samping gedung rasmi dalam talian di laman web Lazada di pautan https://www.lazada.com.my/philips-official-store/

Untuk memperoleh maklumat lanjut mengenai rangkaian produk Philips di Malaysia, sila layari www.philips.com.my.

16 comments:

  1. wow...tapi vacumm kat rumah ni masih tip top...mmg tak dapat la nak beli baru selagi tak rosak

    ReplyDelete
  2. Wah xdelah episode tersadung wayqr lepas Ni Kan

    ReplyDelete
  3. hri tu pergi event pelancaran ni. mmg terbaik vacuumnya. harganya pulak mmg mahal tapi rasanya sepadan dengan kualiti dan kecanggihannya :)

    ReplyDelete
  4. best ni kalau ada kat rumah, nak nak lagi rumah kak ana ada bela kucing, hari2 nak kena vakum adoiyai :)

    ReplyDelete
  5. teringin nak pakai vaccuum camni ha...asyik nampak dalam cerita korea aje...

    ReplyDelete
  6. uwaaa...kelip2 mata tengok harga..baru nk usyar sbb vakum kat rumah ni macam dh problem..

    ReplyDelete
  7. Interesting... Teman guna vacum Dyson je... wireless... performance yang terbaik... mudah digunakan... tak mengecewakan... bertambah rajin teman untuk vacum rumah...

    ReplyDelete
  8. vakum ni memang terbaik. Dapat 1 tak tidur malam hahaha

    ReplyDelete
  9. vacum..gajet wajib ada di setiap rumah.

    ReplyDelete
  10. mmg skarang nmpk vacum ni byk di iklankan...size lebih praktikal dr yg vacum biasa tp rege pn bole tahan kn

    ReplyDelete
  11. Nampak praktikal vakum ni. Saiz kecik tp fungsi dia best.

    ReplyDelete
  12. best giler kalau dapat vakum ni..senang kerja

    ReplyDelete
  13. Macam kena beli 1 je.. menarik sangat nie..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah