Monday, September 2, 2019

Pengumuman Top Komentators Blog Suriaamanda August 2019

Hi korang...

Salam Maal Hijrah...selamat bercuti...as usual SA nak umumkan pemenang Top Komentator blog SA untuk bulan August 2019 cuma kali ni SA dah pilih pemenang lain sebab SA memang bagi pemenang yang berlainan untuk setiap bulan...Memandangkan top komentator adalah pemenang bulan July lepas maka automatically pemenang  untuk August SA pilih pengomen di tempat yang kedua.

Tahniah buat Jannah Ramli


Buat pemenang sila emailkan alamat dan no hp ke Suriaamanda@yahoo.com.

Hadiah untuk pemenang bulan August adalah



Dengan Ini SA buka semula contest Top Komentator di blog SA dan mencari pemenang untuk bulan September 2019...Hadiah buku resepi menanti setiap pemenang sehingga bulan December 2019...

Kita lihat siapa yang bertuah untuk kali ini....

17 comments:

  1. tahniah semua yang tersenarai...awesome!

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada pemenang yang terpilih

    ReplyDelete
  3. waahhh tahniah kpd yg terpilih... akhirnya sy masuk juga dlm carta SA walaupun tak menang hehe~

    ReplyDelete
  4. eh eh...ada jugak nama kita ek..hahahha..tahniah kepada diri sendiri 🤣

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada pemenang. best tu dapat hadiah buku resepi.

    ReplyDelete
  6. Tahniah semuaaa. Wahh semoga murah rezeki SA ye.siap bg penghargaan lagi

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat pemenang....
    https://akupakarblog.blogspot.com/2019/08/giveaway-merdeka-2019.html

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada semua yang tersenarai

    ReplyDelete
  9. Baru perasan terpilih sebagai top commentator😅.

    ReplyDelete
  10. Bagus jgk cara SA ni..leh la follow..dpt buki resipi tu yg best 😬

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah