Saturday, October 2, 2021

Menu Lunch Di Hari Sabtu

Assalamualaikum...

HI korang...

Hari ni makan sedap...hari ni Pak Zain masakkan sup tulang selangka..atau ribs kata omputih...ye la cucu-cucu dia ada kat rumah hari ngan esok...dia mintak SA sponsor tulang selangka..then dia pun pergi pasar beli dan balik terus masak...dia tau sup tulang memang kegemaran cucu-cucu dia...bagus la buat sup so xde la masak lauk bersantan kan?Makan santan selalu pun bukan baik..ye x?

Sup tulang selangka Pak Zain masak sebab dia je tau cara masak kesukaan cucu-cucu dia..lepas tu lauk lain tu adik SA yang masak...sekarang di waktu ini adik SA tengah uli donut untuk minum petang..



Sayur tauge campur


Ikan nyok nyok goreng berlada


Sup tulang selangka


ikan pelaling goreng berlada


Updated : Donut dah siap...yeayy!!
 

Syukur alhamdulillah rezeki hari ni....sedap makan...SA plak tgh x berapa sihat...lama plak kesan vaksin ni SA hadapi...penat sangat rasanya...esok kalau x ok SA kena pi buat ECG...adik SA cakap kena lawan ..tengok antibody boleh lawan ke x...so...SA makan macam biasa .makan supplement dan lepas tu banyakkan rehat...x nak la ikutkan sangat kan...

Now sambil tunggu donut siap...SA tengah tgok Hindustan citer Paheli..

18 comments:

  1. Sedapnya akak😍😍😍
    Lauk semua menarik tau

    ReplyDelete
  2. Dapat ikan nyok2 belada tu pun dah cukup. Tuang pulak kicap kat nasi. Memang bertambah2 jawab nyerπŸ˜‹

    ReplyDelete
  3. Semuanya sedap2 SA..sup tulang selangka tu kurang lemak kan berbanding bahagian lain

    ReplyDelete
  4. sedapp laukpauk sa
    akak pun beli je td hehee sb penst kayuh basikal

    ReplyDelete
  5. Esok nak buat balado ikan kembunglah. Tadi tgk tanda harga suami beli 5 ekor size sederhana rm22++. Mahal sungguh rasanya

    ReplyDelete
  6. Sedap menu ikan nyok nyok goreng berlada .

    ReplyDelete
  7. Sedapnya sup selangka tu. Untung cucu-cucu Pak Zain. Eh, saya pun tengok Paheli semalam

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap2 belaka
    Wak kalau sayur taugeh campur tu, mesti nak letak tempe

    ReplyDelete
  9. saya suka kalau ikan goreng berlada

    ReplyDelete
  10. Atok kalau cucu cucu ada mesti nak masak lauk kegemaran cucu. sedap sedap lauknya. Berselera makan tengok lauk sedap sedap. Lagi lagi ada sup panas panas.

    ReplyDelete
  11. kita pun sama buat donut hari Sabtu baru ni...anak lelaki yang menguli..hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah