Saturday, October 9, 2021

Pagi-Pagi Kacau Mamalong

Assalamualaikum...

Hi korang...

Anak dara ni pagi-pagi dh video call mamalong...tiap-tiap hari 2-3 kali sampai malam...rutin tu...tunjuk baju cantik dia...tunjuk dia tengah makan...mengadu kalau abam Opick buat dia....sabar je laa....kalau x call sunyi plak...sambil call tu sambil la konon-konon suap mama makan....hari2 la macam tu...bertambah la rindu mamalong kat dia....




Tiara ni jenis suka cantik2....tiap kali pakai baju cantik terus tunjuk kat mamalong...dah puji2 dan dh catwalk dia puas hati la...janga  sesekali cakap or tanya dh mandi ke belum...dan dan tu jugak dia akan bukak baju and nak mandi...

Bertuah Tiara ni....

Cepat la boleh merentas negeri....rindu sangat-sangat kat dia.....

 


10 comments:

  1. 🎼Tiara...
    Menggamit kenangan zaman persekolahan...🎶🎵

    ReplyDelete
  2. Nama seindah wajah..comel..ciut miut..

    ReplyDelete
  3. Comelnya Tiara... Seindah namanya.

    ReplyDelete
  4. Comelnya.. sama lah macam anak buah Kak Sue yang anak si Aina. Kalau boleh hari-hari nak video call

    ReplyDelete
  5. Nasib baik dah boleh video call sekarang ni. Kalau dulu, boleh dengar suara jelah melalui panggilan telefon biasa

    ReplyDelete
  6. comel tiara... secomel nama dia hehehe...

    ReplyDelete
  7. budak tengah umur mcm ni mmg syok dilayan berborak (eh apalah masalah keyboard ofis ammi ni..berderet2 keluar huruf)...satu hal pulak nak mendelteee

    ReplyDelete
  8. comel je tiara, semua nak citer dkt mamalong dia..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah