Saturday, April 15, 2017

Tahniah Neelofar Diiktiraf Forbes 30 Under Asia 30 2017


Pengasas NH Prima International Sdn Bhd tersenarai di bawah kategori runcit dan e-dagang selepas bergiat aktif dalam perniagaan termasuk Naelofar Hijab.

Senarai Forbes 30 Under 30 Asia 2017 menampilkan 300 usahawan muda dan peneraju yang membawa impak besar kepada dunia hari ini.

Individu yang menerima penghargaan itu berusia di bawah 30 tahun dan dipilih oleh penilai yang merupakan tokoh terkemuka dalam bidang masing-masing.

Tahniah Neelofar....menerima pengiktirafan ini bermakna ianya merupakan jalan murah untuk Neelofar mengetengahkan bisnes beliau di pasaran antarabangsa.

Semangat anak muda seperti Neelofar patut dicontohi oleh mereka di luar sana..

Tahniah dari Suriaamanda.com

18 comments:

  1. Wah..Tahniah Neelofa, muda -muda dah berjaya kan..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah moga menjadi inspirasi kepada abak muda...

    ReplyDelete
  3. Cantik dan bijak. Tahniah Neelofa.

    ReplyDelete
  4. Ada dengar dekat radio tadi pasal Neelofar ni... Tahniah Neelofar...muda-muda dah buat duit...

    ReplyDelete
  5. Tahniah Lofa..semakin berjaya dia sekarang.

    ReplyDelete
  6. Muda dan berjaya.. Hurmmm.. Kejayaan yang akan dicemburui ramai.

    ReplyDelete
  7. Brkenan gila ngn lofa ni..dah la pndai..cantik..pndai bisnes..eh serba serbi lah..pakej lengkap gituu

    ReplyDelete
  8. tahniah neelofa..usahawan muda..:)

    ReplyDelete
  9. Muda lagi kan. Tapi dah berjaya. Tahnia lofa.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, tahniah lofa

    ReplyDelete
  11. Lofa cantik.. Tahniah untuk beliau.

    ReplyDelete
  12. Salute Neelofa ni..Cantik berpakej...Yg penting tak hipokrit macam sesetengah retis...

    ReplyDelete
  13. Tahniah Lofa. Patut di jadikan contoh teladan pada generasi muda hari ini.

    ReplyDelete
  14. Tahniah Neelofa. Memang betul. Zaman sekarang ni kita kena berniaga kalau nak kaya dan berjaya. Nabi S.A.W. pun menyarankan umatnya utk berniaga.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah