Tuesday, June 9, 2020

MAMZ Spray, Formula Berkesan Untuk Bayi Dan Kanak-Kanak 100% Habatus Sauda

Hi korang...

SA harap korang sihat seadanya dan rasa happy setelah Perdana Menteri mengistiharkan PKPB di tukar kepada PKPP yang lebih kepada pemulihan. Giler la tak happy tetapi norma baru masih tetap perlu diamalkan oleh kita semua kan. Masih kena #kitajagakita

So hari ni SA nak bercerita dan dan berkongsi dengan korang mommies di luar sana tentang kehebatan satu produk khas untuk bayi dan kanak-kanak. SA pun baru aje cuba produk ni untuk anak buah SA si Aydan. Ini merupakan produk yang bagus serta mendapat pengiktirafan oleh KKM serta terbukti selamat. No wonder ramai ibu- ibu diluar sana dah jatuh cinta dan percaya dengan Mamz pray memandangkan ianya sangat- sangat membantu ketika bayi dan kanak- kanak menghadapi maslah dan kurang sihat. Ye la baby memang tak digalakkan makan ubat kan sekiranya batuk atau selsema dan demam.



Mamz spray adalah produk yang dikeluarkan untuk mengatasi masalah pada bayi dan kanak-kanak.
Kandungan dan ramuan utama MAMZ SPRAY adalah Habatus Sauda gred A1 "Nigella Sativa Habachia Extra Virgin".
.
Antara khasiat dan kelebihan MAMZ SPRAY ialah;

✔️ Merawat masalah berkahak
✔️ Merawat batuk dan selsema
✔️ Merawat asma dan resdung
✔️ Mencegah kembung perut bayi
✔️ Melawaskan pembuangan air besar
✔️ Merawat luka dan kudis-kudis
✔️ Merawat demam, dll.
.
Banyak lagi khasiat yang terdapat pada MAMZ SPRAY dan telah terbukti keberkesanannya



Kandungan 



Mamz Spray Untuk Siapa?
.
Mamz Spray ialah sejenis minyak daripada ekstrak habbatussauda yang terbukti selamat digunakan untuk bayi dan kanak-kanak.
.
Dengan bahan yang semulajadi ini, Mamz Spray sesuai digunakan untuk bayi (berusia 1-30 hari dan 1-12 bulan), kanak-kanak (berusia 1-12 tahun), remaja (berusia 13-16 tahun) dan apatah lagi kita orang dewasa juga warga emas.

TESTIMONIAL







Testimonial anak buah SA sendiri...

Aydan merupakan kanak- kanak yang baru sahaja berusia 3 tahun..dengan lasak dan banyak perangai Aydan memang adakalanya mengalami masalah perut kembung dan adakala akan mengalami selsema dan batuk..Sejak SA perkenalkan Mamz Spray pada adik SA untuk digunakan pada Aydan, masalah kembung perut nampaknya tiada lagi.. Adik SA kata memang sejurus selepas mandi dia akan semburkan Maz Spray pada perut, tapak kaki dan belakang badan Aydan. Memang Aydan rasa selesa dan setiap kali mandi dia memang dah tahu dah..mesti naka kena letak Mamz Spray. Mamz Spray dah menjadi satu kemestian buat Aydan. Bila perut dan selesa, badan dah sedap semestinya tidur malam Aydan menjadi lena. Tidak lagi terbangun setiap masa malah lena sampai ke pagi.







Aydan suke, Mamz Spray!!!!

Geram jer dengan Aydan ni...macam- macam ragam dia masa photoshoot...sememangnya susah untuk Aydan bagi kerjasama..kena sabar dan kena pandai ambil hati dia. 

Buat semua ibu- ibu yang mempunyai anak kecil di luar sana, SA sangat-sangat rekemen Mamz Spray sekiranya bayi dan anak- anak kecil korang menghadapi masalah seperti diatas. Insyaallah kita usaha dan tawakal. Semoga yang baik- baik sahaja untuk anak kita. Hey..jangan pandang remeh dengan masalah yang dihidapi oleh anak- anak kecil kita ye. Tak salah untuk kita terus mencuba..

Mamz Spray ni bukan sahaja sesuai untuk bayi atau anak- anaka kecil malah sesuai juga untuk orang dewasa dimana baru- baru ini SA mengalami masalah ulser so SA dapat suggestion dari founder unuk cuba spray ke kawasan yang terkena ulser. Alhamdulillah ianya sangat melegakan dan membantu proses pemulihan..haaaa...banyak  kegunaan Mamz Spray ni rupanya..memang mudah dan selesa.

Pihak pengurusan Mamz Spray memerlukan dropshipper untuk product keluaran mereka. Kepada korang yang ingin menambahkan pendapatan, bolehlah berhubung dengan mereka seperti details yang SA sertakan di bawah. Mana tau dengan usaha ini mampu menjana pendapatan sampingan buat korang. 

MENCARI IBU-IBU / SURIRUMAH YANG INGIN TAMBAH PENDAPATAN DENGAN CARA MUDAH melalui program Keusahawanan Mamz.

Program Keusahawanan MAMZ ini boleh membantu ibu-ibu memperolehi pendapatan sehingga RM100 sehari jika berjaya buat jualan hanya 10pcs sehari.

Hasil yang sangat lumayan dan jarang dapat pada produk lain.

KENAPA MAMZ SENANG JUAL. 
Produk Mamz Spray sangat laku kerana terbukti berkesan dalam menyelesaikan masalah kesihatan bayi dan anak-anak.

Berminat dengan produk- produk keluaran MAMZ?

Handphone : 016-9547046

Selamat Mencuba!!


6 comments:

  1. Bagus produk ni utk yg ada anak² ni...
    akk, nieyl pun klu nak wat shoot ngan anak buah, blh berperang hehehe...
    faham prasaan tu hehehe..♥

    ReplyDelete
  2. wahh, orang dewasa pun boleh guna...sape ada resdung, boleh lahh cuba ni..

    ReplyDelete
  3. Yang ada anak kecil, kena simpan produk ni kat rumah

    ReplyDelete
  4. Bagus nie SA.. orang dewasa pun boleh guna ya..

    ReplyDelete
  5. Orang dewasa pun boleh guna. Bagus ni, tak payahlah nak cari balm asing utk kita

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah