Wednesday, June 3, 2020

Depan Mata Gaduh..Berjauhan Rindu...


Hi korang...

Semalam kan...SA decided balik Seremban sebab SA terlupa bawak ubat SA balik KL, nasib la x jauh...faktor usia la ni semua benda boleh jadi lupa...so semalam SA ada kat Seremban walau hakikatnya memang penat. Balik-balik je terus naik tingkat atas mandi, freshen up..and turun balik. Baru la dapat tegur si bertuah ni..
SA : Dida rindu mama ke tak?
Dida : Rindu la..mama tu yang balik KL
SA : Mama merajuk...Dida asyik gaduh je ngan mama
Dida : Mana ada..Dida gaduh ngan mama masa mommy ada je .
SA : Mana boleh macam tu..Dida anak mama jugak .
Dida : Tolong sikit eh..Dida anak mommy daddy
SA : Eh..tanya uwan ngan atok..Dida anak mama ke tak...
Dida : Mama ni nak gaduh lagi ke ngan Dida? Anak mama kan kakak Niya
SA : Memang la ..dua2 anak mama jugak..kalau mommy pergi kerja sapa jaga dida? mama kan?
Dida : Mommy yg suruh mama jaga Dida, sebagai kakak mama kena la jaga Dida ..mama yg tua kan?
SA : mulut macam org tua...pandai sgt cakap
Dida : Memang la pandai, Dida kan dh school...

Aduhai...kalau cakap dengan Dida ni memang kalah aje...pandai dia nak twist apa yang yag dewasa ckp ...tapi semalam nampak la dia rindu..dipeluknya SA lama..kalau tak...xde makna la nak peluk...kalau ada mommy memang dia x peduli dh mama dia ni...

8 comments:

  1. Seronok ada budak-budak petah cakap.

    ReplyDelete
  2. ada je jawapan dia yek... bijak betul, keletah dia buat hati gembira

    ReplyDelete
  3. Alaaa comelnyaaa...Sama macam Mia juga, kalau cakap dia je nak menang, tapi Sis suka melayan hahahaha

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi akk...
    semoga cepat sihat okay :)

    ReplyDelete
  5. Hehehe budak-budak kan. Kalau dia dah sayang kita macam tu lah

    ReplyDelete
  6. Gaduh-gaduh sayang ni..hehehehehe.

    ReplyDelete
  7. alahai Dida ni...malu2 tapi rindu ekss...fotostet muka Dania pun ada dia ni..hihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah